Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat kart: o r'lyeh?
#1
"Zagraj, aby usunąć efekt właśnie dobranej albo zagranej karty. Karta zostaje odrzucona i nie działa Jeśli była wylosowana wylosuj następną. Jednorazowego użytku"

Działa to na wyciągnięte,zagrane potwory i klątwy?
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz
#2
Tak.
Nie drażnić Forumowego Trolla! Diabeł
"Przed zadaniem pytania przeczytaj INSTRUKCJĘ lub skontaktuj się z Przydupasem."

Odpowiedz
#3
A jeśli jest rzucone na gotha podczas dodawania gotha bo jest walka z gothem. To wtedy można dodać jeszcze jednego gotha?
NP:
Ja walczę z szok gothem a jest zasada o gothah że można dodać jednego gotha ale max. jednego. To jak rzucę tą kartę na gotha co dochodzi to mogą mi dorzucić innego gotha?
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz
#4
Tak.
Wassago: jak wysłałeś wiadomość krótszą niż 5 znaków?
Odpowiedz
#5
Jak miło że gadacie na temat i odpowiadacie na moje pytanie Duży uśmiech
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz
#6
Przecież Ci odpowiedział, że tak.
Odpowiedz
#7
och przepraszam. Myślałem że cytuje forumowego trola Duży uśmiech.
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz
#8
Trochę przeterminowany temat, ale czy nie lepiej rzucić o r'lyeh na pierwszego zagranego stwora? Bo skoro karta usuwa efekt, to usunięcie pierwszego gotha anuluje zasade dołożenia drugiego czyż nie ?
cekinka, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 24-08-2015.
Odpowiedz
#9
Karta stół. Jeśli drugi Goth został dorzucony do walki, to nie odpadnie razem z tym pierwszym.
Niewodnik jest dumnym członkiem Klubu Fanów Niewodnika (populacja: 1) od 1990 roku.
Odpowiedz
#10
Ale, zgodnie z zasadą "daj innym 2,66 s na reakcję", jeśli usuniesz Gotha tą kartą, inni mają jeszcze 2,66 sekundy na dorzucenie kolejnego Gotha lub Zbłąkanego Potwora.

Nie, zaraz, coś mi tu nie pasuje. Skoro (wg opisu) karta nie działa, to tak jakby nigdy nie została zagrana. Więc nie ma do czego dorzucać kolejnego Gotha albo Zbłąkanego Potwora. Mylę się?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości