Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat zasad: Zmiana rasy/klasy
#11
Między rzutem kostką a rozpatrzeniem ucieczki / marnego końca można wykonać szereg czynności - np. zagrać kartę kantowanych kości lub odrzucić karty, by dostać modyfikator do ucieczki. Dlaczego nie można zagrać karty klasy, skoro w instrukcji jest napisane "zagraj w dowolnym momencie"? Przy klątwie jest wyraźnie napisane, że jej efekt należy niezwłocznie zastosować.
Nie mam zamiaru w jakikolwiek sposób się upierać czy sprzeczać, chciałbym tylko wiedzieć, jak to jest np. na turniejach - poznać oficjalne stanowisko i uzasadnienie Uśmiech
niedobry.tata, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 8-04-2015.
Odpowiedz
#12
Owszem, możesz zagrać wtedy klątwę, śmiało. Ale musi ona poczekać w kolejce aż rozwiążecie daną sytuację. To że można coś zagrać, nie znaczy że jest rozstrzygane od razu :Uśmiech dzisiaj już mi się nie chce szukać linka do forum SJGames, zrobię to jutro.
Niewodnik jest dumnym członkiem Klubu Fanów Niewodnika (populacja: 1) od 1990 roku.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości