Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skarb ♊ Podwojony...
#1
Użyj z dowolną inną kartą aby podwoić jej moc.
Jednorazowego użytku.

Wartość 1000

__
Oczywiście podwajać można tylko takie karty, dla których ma to sens. Trochę trudno byłoby podwoić moc karty 'Klątwa. Odrzuć buty'

Odpowiedz
#2
Cytat:Oczywiście podwajać można tylko takie karty, dla których ma to sens. Trochę trudno byłoby podwoić moc karty 'Klątwa. Odrzuć buty'

Wtedy gracz musiałby odrzucić 2 karty z napisem "Buty".
Hmm.. albo dodać to do Moherowego Beretu, lub do Kaczora Zagłady Duży uśmiech
Nie drażnić Forumowego Trolla! Diabeł
"Przed zadaniem pytania przeczytaj INSTRUKCJĘ lub skontaktuj się z Przydupasem."

Odpowiedz
#3
Kaczor mógłby kogoś wtedy mocno zdenerwować. O takim użyciu zapomniałem, ale podoba mi się.

Odrzuć buty * 2 -> Odrzuć 2 buty -> Odrzuć parę butów -> Odrzuć buty.
Ciekawe tylko, czy ktokolwiek używał by tej karty do zmuszania do odrzucania dodatkowych części wyposażenia.
Odpowiedz
#4
(11-03-2012, 15:36)Kalumniatoris napisał(a): Odrzuć buty * 2 -> Odrzuć 2 buty -> Odrzuć parę butów -> Odrzuć buty.

Coś mi się taka matematyka nie zgadza.

Buty -> co najmniej 2 * but
Odrzuć buty * 2 -> odrzuć 2 buty * 2 -> odrzuć 4 buty -> odrzuć dwie pary butów
[Obrazek: 56cdf00b405194996fbe645c41c40781.jpg]
Odpowiedz
#5
myślę, że właśnie o to chodziło. ^^
najpierw masz buty. podwajając dodajesz to tego słowo 'dwa', wychodzi 'dwa buty'. dwa buty, to para, a para to buty (bo nie jeden but). Oczko
i wcale się nie dziwię, że się nie zgadza. Uśmiech
Odpowiedz
#6
Schodzimy bardziej w stronę filozofii czy matematyki?
Rozbudowawszy bardziej, można dojść do wniosku, że w klątwie "odrzuć buty" liczba przeznaczonych do odrzucenia butów dąży do nieskończoności.(2-buty,3-buty,...,553-buty...). ∞ * 2 = ∞.
Z oczywistych względów, nie można odrzucić nieskończonej ilości kart, więc logiczne jest, że należy odrzucić maksymalną możliwą ilość butów.

Ciekawe, czy ktoś da się przekonać do tego rozumowania.
Odpowiedz
#7
Munchkiny, Munchkiny.... Co wy tu kombinujecie.. zagrane z klątwą po prostu zmusi do odrzucenia dwóch kart oznaczonych jako Buty i tyle Język

Idąc waszym tokiem rozumowania, można by założyć, że klątwa która pozbawia butów zmusza do odrzucenia wszystkich butów - w końcu jest "buty" i nie precyzuje ile butów Język

Nie drażnić Forumowego Trolla! Diabeł
"Przed zadaniem pytania przeczytaj INSTRUKCJĘ lub skontaktuj się z Przydupasem."

Odpowiedz
#8
Do odrzucenia wszystkich butów doszedłem przecież w poprzednim poście.

Może dla ułatwienia powinienem dopisać "Nie może zostać użyta wraz z klątwą 'Odrzuć buty'"

A odrzucanie części garderoby, nie było celem tej karty.
Odpowiedz
#9
Tak to jest jak się pisze niejednoznaczne karty Duży uśmiech
Odpowiedz
#10
W ogóle czy taką kartę można zagrać na klątwę? Jeśli coś działa natychmiast to nie wiem czy teoretycznie czegoś takiego moc można zwiększyć. W końcu po klątwie natychmiast się do niej stosujemy(chyba, że ktoś ma pierścień) więc dorzucanie wzmocnienia klątwy? Sam nie wiem xD Może coś przekombinowałem teraz...

EDIT
Bo teoretycznie w momencie dorzucenia karty czy klątwa już nie powinna się wydarzyć Język
Anubis, jest dumny z bycia Użyszkodnikiem i członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 28-12-2012.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości