Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat kart: Przynęta
#21
Jak się coś zmieni, to ktoś z ekipy napisze.
Odpowiedz
#22
Gracz A walczy i prosi o pomoc gracza B. Gracz B dołącza do walki i czy może zagrać przynętę ? Na karcie napisane jest, że zagrywa się podczas walki innego gracza ale jak to interpretować ? Bo zasadniczo walka nie jest twoja ale jednak w niej uczestniczysz.
Odpowiedz
#23
Według mnie jak najbardziej może użyć tej karty. Tak jak napisałeś. To nie jest walka gracza B, wszystko dzieje się w turze gracza A. To, że gracz B jest pomocnikiem na nic tu nie wypływa.
We are going to Wembley!
Odpowiedz
#24
Również uważam że możesz użyć.

Pozdrawiam
Munchkin, Munchkin i jeszcze raz Munchkin!!!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości