Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat kart: Kryształki Czasu
#21
Hej,
poszperałem po forum SJG i to co udało mi się znaleźć to:
  • karta zstępuje cała walczącą stronę bohaterów (nie ważne, czy był tylko jeden czy było ich dwóch (główny i pomagier))
  • wszystkie zagrane karty po stronie bohaterów przepadają (również karty jednorazowe) i są odrzucane (nie wracają do właścicieli) - mniemam, że po zakończeniu przejętej walki
  • wszystkie wzmacniacze i jednorazowe przedmioty zagrane na potwory zostają
  • jeśli użyjesz umiejętności która automatycznie pokonuje potwora, ktoś dorzuca Zbłąkanego i przejmuje walkę, to po zakończeniu nowej walki dostajesz poziomy/skarby za pokonanego przez Ciebie potwora (ten wątek jest bardzo zakręcony, zależy dokładnie od rodzaju karty/umiejętności pokojnującej potwora, więc nie podpisuję się pod tym krwią własną Oczko )

Linki np.
http://forums.sjgames.com/showthread.php...ral+potion
http://forums.sjgames.com/showthread.php...ost1100468
http://forums.sjgames.com/showthread.php...ral+potion
i wiele więcej Oczko

Czekam jeszcze na info od Chopaka - mam nadzieje, że w końcu ustalimy jakąś wspólną wersje Uśmiech

PS. Jestem dość nowy na forum i mogę jeszcze nie wiedzieć jakie tu panują zasady więc wolę napisać to otwartym tekstem - ten post nie ma na celu poddania w wątpliwość wiedzy czy zszargania autorytetu któregokolwiek z was - ja po prostu szukam prawdy Oczko

Pozdrawiam
Konik
Konik, dumny członek Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 20.05.2013 Uśmiech
Odpowiedz
#22
Zgadza się.
Jak coś wzmacnia (lub osłabia) gracza to przepada. Jak wzmacnia lub osłabia potwora, to przechodzi.
Odpowiedz
#23
Hej,
w czasie naszych rozgrywek pojawiła się pewna wątpliwość, która wywołała sporo emocji(wszyscy byli na 9. poziomie): walczyłem z Lewitującym Nochalem i od razu użyłem Mikstury Śmierdzącego Oddechu (momentalnie zabija Lewitujący Nochal), żeby go zabić.
Jeden z graczy miał Kryształki Czasu, więc chciał je użyć, aby przejąć walkę. Czy mógł to zrobić skoro walka była już rozstrzygnięta na moją korzyść?
Reuwen, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 23-08-2013.
Odpowiedz
#24
(19-08-2013, 9:21)Konik napisał(a): jeśli użyjesz umiejętności która automatycznie pokonuje potwora ktoś dorzuca Zbłąkanego i przejmuje walkę, to po zakończeniu nowej walki dostajesz poziomy/skarby za pokonanego przez Ciebie potwora.
tutaj twoja umiejętność to twoja mikstura.
Więc jeżeli nie rzucił potwora to nie może przejąć walki.
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz
#25
W tym wypadku chyba zgodzę się z Glokku.
Odpowiedz
#26
W tym przypadku tak, zachodzi ten wariant.
Odpowiedz
#27
Cytat:Kryształki Czasu
Zagraj w trakcie walki. Wybrany przez ciebie gracz zajmuje miejsce gracza dotychczas biorącego udział w walce. Może normalnie prosić o pomoc, a jeśli wygra zabiera Skarby i zyskuje poziomy. Potem pierwotny gracz wznawia swoją turę i może przeszukać pokój tak jak by walki wcale nie było. Jednorazowego użytku.


Zacząłem się zastanawiać nad korzyściami, które mogą płynąć z rzucenia Kryształków Czasów w trakcie swojej walki i przeniesieniu jej na siebie.

W takiej sytuacji, opierając się na opisie karty, rozumuję w taki sposób:

a) walczyłem z potworem w fazie otwierania drzwi - rzuciłem kryształki czasu, wygrałem - mogę kontynuować turę od przeszukania pokoju tak jakby walki wcale nie było, a więc zamiast ciągnąć kartę drzwi mogę wyłożyć sobie potworka, co pozwoli mi w swojej turze stoczyć drugą walkę

b) walczyłem z potworem wyrzuconym z ręki - rzuciłem kryształki czasu, wygrałem - mogę kontynuować turę od przeszukania pokoju tak jakby walki wcale nie było, a więc zamiast ciągnąć kartę drzwi mogę wyłożyć sobie potworka, co pozwoli mi w swojej turze stoczyć drugą (kolejną) walkę

Do tego Różdżka/Kapłan (oraz niskopoziomowe potworki na ręce) i zyskujemy możliwość odbycia do 4 walk w swojej turze (biorąc pod uwagę jedynie podstawkę).


Co o tym myślicie? Czy mam w swoim rozumowaniu jakieś błędy/niedopatrzenia, czy takie coś przejdzie? Duży uśmiech


//Chyba sam znalazłem niedopatrzenie podczas pisania posta: patrz kolejność tury... ale i tak ciekaw jestem opinii Oczko
Odpowiedz
#28
Zdaje się, że wszystko rozbija się o słowo "zajmuje". Nie sposób zająć swojego miejsca, choć cały pomysł jest bardzo, bardzo munchkinowy. Poprzeglądam jeszcze oficjalne forum w poszukiwaniu jednoznacznej odpowiedzi, ale obawiam się, że będzie brzmiała podobnie. Oczko
Odpowiedz
#29
[quote pid='10231' dateline='1483530933']
lens33 napisał(a):
Cytat:Kryształki Czasu
Zagraj w trakcie walki. Wybrany przez ciebie gracz zajmuje miejsce gracza dotychczas biorącego udział w walce. Może normalnie prosić o pomoc, a jeśli wygra zabiera Skarby i zyskuje poziomy. Potem pierwotny gracz wznawia swoją turę i może przeszukać pokój tak jak by walki wcale nie było. Jednorazowego użytku.


Zacząłem się zastanawiać nad korzyściami, które mogą płynąć z rzucenia Kryształków Czasów w trakcie swojej walki i przeniesieniu jej na siebie.

W takiej sytuacji, opierając się na opisie karty, rozumuję w taki sposób:

a) walczyłem z potworem w fazie otwierania drzwi - rzuciłem kryształki czasu, wygrałem - mogę kontynuować turę od przeszukania pokoju tak jakby walki wcale nie było, a więc zamiast ciągnąć kartę drzwi mogę wyłożyć sobie potworka, co pozwoli mi w swojej turze stoczyć drugą walkę

b) walczyłem z potworem wyrzuconym z ręki - rzuciłem kryształki czasu, wygrałem - mogę kontynuować turę od przeszukania pokoju tak jakby walki wcale nie było, a więc zamiast ciągnąć kartę drzwi mogę wyłożyć sobie potworka, co pozwoli mi w swojej turze stoczyć drugą (kolejną) walkę

Do tego Różdżka/Kapłan (oraz niskopoziomowe potworki na ręce) i zyskujemy możliwość odbycia do 4 walk w swojej turze (biorąc pod uwagę jedynie podstawkę).


Co o tym myślicie? Czy mam w swoim rozumowaniu jakieś błędy/niedopatrzenia, czy takie coś przejdzie? Duży uśmiech


//Chyba sam znalazłem niedopatrzenie podczas pisania posta: patrz kolejność tury... ale i tak ciekaw jestem opinii Oczko


lens33 - kombinujesz jak na Munchkina przystało, to dobrze Uśmiech W takich sytuacjach dobrze jest po prostu zerknąć do instrukcji Uśmiech


Cytat:Instrukcja Munchkin Fantasy
"(Faza 1) Otwórz Drzwi (...)
(Faza 2) Szukaj Guza: Jeśli w poprzedniej fazie NIE spotkałeś Potwora, to teraz możesz zagrać Potwora z ręki (...)
(Faza 3) Przeszukaj Pokój: Jeśli nie spotkałeś Potwora oraz nie Szukałeś Guza, to masz prawo przeszukać komnatę - dobierz jedną zakrytą kartę ze stosu Drzwi i weź ją na rękę. Jeśli spotkałeś Potwora, ale musiałeś uciekać, to nie możesz Przeszukać Pokoju."

[/quote]


Czyli zapis "może przeszukać pokój tak jak by walki wcale nie było" oznacza moim zdaniem nic innego, jak to, że może dobrać jedną kartę drzwi.
Nie drażnić Forumowego Trolla! Diabeł
"Przed zadaniem pytania przeczytaj INSTRUKCJĘ lub skontaktuj się z Przydupasem."

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości