Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat kart: Kryształki Czasu
#11
źle zrozumiałeś Uśmiech załóżmy, że to Ja jestem pierwszy i kumpel mi zabiera potwora, a Ja mu zarzucam Czarodziejską Lampę, żeby potwór zniknął.
Marco, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 7-09-2012.
Odpowiedz
#12
jeżeli dokładnie zacytowałeś kartę i tam nie ma napisane "w swojej walce" no to możesz.
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz
#13
Kryształki Czasu powodują, że tura danego gracza zostaje przerwana.
Zatem gracz którego tura została przerwana nie może zagrywać kart które wymagają tego by zostały zagrane w jego turze.
Mateusz "matej" Nowak
Zajrzyj do profilu aby zobaczyć moje osiągnięcia turniejowe: matej
Odpowiedz
#14
Wow... po przeczytaniu tego wątku widzę, że zawsze źle grałem tę kartę :/

W takim razie - czy rzucone na stronie graczy wzmocnienia (mikstury i inne) zostają nawet jeśli "oryginalni" gracze już nie walczą?

Jeszcze jedno - czy jeśli w walce bierze udział dwóch graczy i chcę rzucić kryształki na siebie to mogę wybrać czy zamieniam się z jednym z nich czy z dwoma czy zawsze z obydwoma?

Pozdr
Konik
Konik, dumny członek Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 20.05.2013 Uśmiech
Odpowiedz
#15
wzmocnienia przepadają.
I nie możesz kryształkami czasu sobie wziąć pomocnika Język
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz
#16
Cytat:wzmocnienia przepadają
Ale tylko te dotyczące gracza/graczy prawda? Wzmocnienia potworów pozostają bez zmian, prawda?

Cytat:I nie możesz kryształkami czasu sobie wziąć pomocnika
W jakim sensie? Na karcie jest napisane, że podmieniony gracz może normalnie prosić o pomoc.

Pozdr
Konik
Konik, dumny członek Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 20.05.2013 Uśmiech
Odpowiedz
#17
Chodzi o to, że jeśli walczysz sam i nie chce Ci nikt pomóc, nie możesz użyć tej karty, aby przyciągnąć sobie pomocnika.
A zagranie w tej walce karty raczej zostają. Nie jestem pewien.
Glokku, wyrażaj się jaśniej, bo wprowadzasz ludzi w błąd! -_-'
Odpowiedz
#18
Hej,
dzięki. Pozostają jeszcze te dwa pytania:
- czy jeśli w walce bierze udział dwóch graczy (nie jestem żadnym z nich) i chcę rzucić kryształki tak abym to ja walczył, to czy mogę wybrać czy zamieniam się z jednym z nich czy z dwoma czy zawsze z obydwoma?
- co się dzieje z wzmocnieniami gracza/graczy którzy zostają "usunięci" z walki? Przepadają czy zostają po stronie bohaterów (w powyższym przypadku, działają na mnie czy nie)?

Czy ktoś z ekspertów mógłby pomóc?

Pozdr
Konik
Konik, dumny członek Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 20.05.2013 Uśmiech
Odpowiedz
#19
Nie jestem ekspertem ale spróbuje pomócSzczęśliwy

1-Wchodzisz do walki za 2 graczy, lecz nadal możesz prosić o pomóc.

2- Wzmocnienia te(zagrane na graczy) przepadają. W końcu oni wypili/użyli tych kart(mikstur itd.)
Munchkin, Munchkin i jeszcze raz Munchkin!!!
Odpowiedz
#20
1.: Zgadza się, wywalasz gracza głównego i jego pomocnika, ale od teraz jesteś graczem głównym, więc możesz prosić o pomoc.
Co do dwójki, kłóciłbym się. Może inaczej: nie uważam, że się mylisz. Po prostu uznajmy to za niepotwierdzone, niech wypowie się Ekspert.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości