Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat kart: Kryształki Czasu
#1
Duży uśmiech 
Witam

Sytuacja:
Gracz 1 prosi o pomoc Gracza 2. Umawiają się, że 4 skarby podzielą równo na pół. Po wielu rzuconych kartach są w stanie wygrać walkę.

Jestem graczem 3.
Czy:
1. Mogę zamienić się miejscami z osobą, która pomaga w walce? (karta nie mówi jedynie, że zamieniam się z graczem biorącym udział w walce więc na logikę mogę zamienić się z dowolnym z nich).
2. Jeśli zmienię się z graczem 1 to gracz 2 pomaga mi na takich samych zasadach jak ustalił to z graczem 1 czy mogę je zmienić? (np. zmienić podział skarbów)

Z góry dzięki za pomoc.
Odpowiedz
#2
1. opis karty

2. Możesz tak zrobić, ale w tym wypadku wydaje mi sie, ze umowa pozostaje taka jaka byla. Bo w sumie jeżeli zagrasz karte i negocjujesz, to mozesz zostac wykiwany. Radze negocjowac przed zagraniem karty
[Obrazek: 56cdf00b405194996fbe645c41c40781.jpg]
Odpowiedz
#3
Cytat:Krzyszałki Czasu
Zagraj w trakcie walki. Wybrany przez ciebie gracz zajmuje miejsce gracza dotychczas biorącego udział w walce. Może normalnie prosić o pomoc, a jeśli wygra zabiera Skarby i zyskuje poziomy. Potem pierwotny gracz wznawia swoją turę i może przeszukać pokój tak jak by walki wcale nie było. Jednorazowego użytku.

Jak dla mnie to zajmujesz miejsce obydwu graczy (walczą oni razem tak więc można traktować ich jako jednego gracza). Zajmujesz ich miejsce ale dalej możesz prosić o pomoc i umawiać się na podział skarbów.
Mateusz "matej" Nowak
Zajrzyj do profilu aby zobaczyć moje osiągnięcia turniejowe: matej
Odpowiedz
#4
Matej ma rację.
Odpowiedz
#5
Czyli mimo, że 2 graczy wyrzuciło wszystko co mieli, żeby wygrać z potworem - ja mogę praktycznie wywalić ich obu z walki i zabrać wszystko dla siebie? W takim wypadku to super dobra karta.
Odpowiedz
#6
Tak, to jest bardzo dobra karta się nią fajnie zagra Oczko
Osoby używające więcej niż trzech wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości.
Odpowiedz
#7
A ja mam pytanie, ale jest ono trochę skomplikowane.

Co dzieje się ze skarbami, kiedy:

Jest walka ze słabym potworem. Gracz 1 dodał do walki Gracza 2 (czarodzieja) Zbłąkanego Potwora (Błyskotliwie Dobrą Wróżkę). Gracz 2 odrzuca całą rękę, żeby zauroczyć potwora (wróżkę). Za potwora zdobywa skarby (pyłki i skarby), a bazowego potwora wciąż pokonuje. I wtedy Gracz 1 zagrywa kryształki czasu i wchodzi na miejsce gracza 2 i wygrywa walkę. Kto zdobywa skarby za błyskotliwie dobrą wróżkę (zauroczoną)?
Pyzdra, na forum od bardzo dawna..
Achievement unlocked - Najdłuższy staż ON-LINE na forum.
Achievement unlocked - Czarny Mnich poziomu 10
Odpowiedz
#8
(zrobiłem drobną poprawkę z nr gracza który odrzuca rękę - było napisane nr1)

Gracz1 zagrywa Kryształki i wchodzi na miejsce Gracza 2, czyli jest to traktowane, tak jakby Gracz 1 od początku był na miejscu Gracza nr 2. Czyli Gracz nr 1 zgarnia wszystko.
Nie drażnić Forumowego Trolla! Diabeł
"Przed zadaniem pytania przeczytaj INSTRUKCJĘ lub skontaktuj się z Przydupasem."

Odpowiedz
#9
Powstała taka sytuacja, że gracz B walczył z potworem. Gracz A zarzucił kryształki czasu
Cytat:Zagraj w trakcie walki. Wybrany przez ciebie gracz zajmuje miejsce gracza dotychczas biorącego udział w walce. Może normalnie prosić o pomoc, a jeśli wygra zabiera Skarby i zyskuje poziomy. Potem pierwotny gracz wznawia swoją turę i może przeszukać pokój tak jak by walki wcale nie było. Jednorazowego użytku.
na siebie, aby przejąć potwora i wygrać grę bo miał 9 lvl. Gracz B miał kartę Czarodziejska Lampa

Cytat:Możesz jej użyć tylko we własnej turze. Dżin z lampy sprawia, że Potwór znika (nawet jeśli już miał cię dopaść, bo nie udał ci się rzut na Ucieczkę). Jeśli był to jedyny Potwór w walce, możesz zgarnąć jego Skarby, ale nie dostajesz za niego Poziomów. Jednorazowego użytku.

Pytanie czy może jej użyć czy nie. Wg mnie to nadal jest tura gracza B tylko, że chwilowo przerwana bo gracz A walczy zamiast gracza B. Co Wy o tym sądzicie?
Marco, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 7-09-2012.
Odpowiedz
#10
możesz przejąć ale to nie jest twoja tura więc musisz walczyć bez kart rzucanych w swojej turze Język
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości