Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat zasad: Złodziej
#11
This is Munchkin!! Duży uśmiech
Tak, złodziej pierwszopoziomowy jt cholernie irytujący. Ale przecież nie udaje mu się tak kradzież za każdym razem, wiec w końcu się wystrzela Język
Zawisz, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 27-03-2013.
Odpowiedz
#12
nie irytuje mnie to że nie można stracić poziomu 1
ale sytuacja w której ktoś odrzuca karte z ręki > kradnie mi zbroje > odrazu ją odrzuca i znowu kradnie
Jeżeli nie ma ograniczenia "odrzuca kartę z ręki" zakładając że ma dużo szczęścia w rzutach może pozbawić oponenta prawie całego wyposażenia na stos kart odrzuconych

Należałoby przyjąć że nawet jeżeli karta tego nie mówi to złodziej odrzuca kartę z ręki Ninja
Odpowiedz
#13
to są powody, dla których nie lubię złodzieja... No ale nikt mu nie zabroni wpaść w dziki szał okradania Język poza tym, pozbawienie przeciwników przedmiotów to jeden ze sposobów na uniemozliwanie im zwycięstwa Język będąc na wysokim lvl złodziej raczej nie wpadnie na taki pomysł. Morał z tego prosty - nie gnoić złodzieja, żeby mi było żal Duży uśmiech
Zawisz, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 27-03-2013.
Odpowiedz
#14
chciałbym jednak żeby wypowiedział się jakiś ekspert od zasad bo jeżeli na wcześniejszych kartach było napisane "odrzuca kartę z ręki" a teraz tego nie ma to trzeba ustalić ostateczną wersje
Odpowiedz
#15
Otóż złodziej kradnie tylko i wyłącznie przedmioty, a są nimi karty skarbów wyłożone na stół. Nie może ich wziąć na rękę, gdyż na powrót stałyby się kartami ( a nie skarbami/uzbrojeniem ), także, nie nie mógł tak zrobić. Kradziony przedmiot idzie do jego ekwipunku albo plecaka, nigdy na rękę.

@Edit

Po chwili dotarło do mnie prawdziwe przesłanie pytania.

Za karty w grze uważamy wszystkie karty używane przez Graczy, takie jak: przedmioty, Statki, Rumaki, Przydupasy, Klasy, Rasy, Style, Akcenty, Super Munchkin, Mieszaniec itp.

Kartami w Grze NIE SĄ: klątwy o efekcie ciągłym (karta zostawiona przed graczem po prostu pokazuje, że na gracza działa klątwa, karta nie jest sama z siebie klątwą)

Potwory, Modyfikatory potworów, karty jednorazowego użytku są w grze TYLKO w trakcie walki. Po pokonaniu potworów przez graczy przestają być w grze (jeżeli to potwory wygrywają, to karty przestają być w grze do końca ucieczek, czyli po zakończeniu wszystkich rzutów na ucieczkę).


Czyli tak jak mówi tekst na oficjalnej stronie munchkina, kolega może odrzucić nawet krasnoluda, żeby próbować was okraść. Mindfuck.
Niewodnik jest dumnym członkiem Klubu Fanów Niewodnika (populacja: 1) od 1990 roku.
Odpowiedz
#16
Powiem więcej - w ostatecznej desperacji może odrzucić Złodzieja, żeby kraść. Duży uśmiech
Cogito ergo sum?
Odpowiedz
#17
A czy z umiejętności złodzieja można skorzystać tylko raz na turę, czy do wyrzucenia wszystkich kart? I jeśli raz na turę, to można zagrać po tym jego drugą umiejętność?
Odpowiedz
#18
Kraść możemy ile zechcemy albo do skończenia kart, ale poza walką.

Wbijać nóż w plecy po razie każdemu walczącemu graczowi na walkę.

Uprzedzając pytanie - tak, jeśli jest dwóch złodziei, to każdy z nich może wbić nóż w plecy tej samej osobie
Niewodnik jest dumnym członkiem Klubu Fanów Niewodnika (populacja: 1) od 1990 roku.
Odpowiedz
#19
Uprzedzając pytanie - jak walczący ma pomocnika, to każdy ze złodziei może wbić nóż i głównemu walczącemu i pomocnikowi.
Odpowiedz
#20
Normalnie jestem w szoku! Dlaczego złodziej nie może kraść w czasie walki? Gdzie jest tak napisane? Przecież to takie munchkinowe!
Widzę, że cytujecie jakieś FAQ czy amerykańskie fora, ale czy jest to podparte jakimiś zapisami w instrukcji lub na kartach?
niedobry.tata, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 8-04-2015.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości