Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat zasad: Złodziej
#1
Cytat:Możesz odrzucić kartę z ręki by spróbować ukraść nie-Duży przedmiot innemu graczowi. Rzuć kostką; wynik 4 lub więcej to sukces. Porażka oznacza, że zostałeś przyłapany i tracisz 1 poziom


Pytanie: Dlaczego wg FAQ złodziej nie może kraść w czasie walki? Na żadnej karcie (z różnych dodatków) nie ma o tym wzmianki.
[Obrazek: 56cdf00b405194996fbe645c41c40781.jpg]
Odpowiedz
#2
(20-08-2011, 16:04)Wassago napisał(a): ... No i kraść można dopiero w swojej turze....gdzie to było....

Cytat:FAQ

P: Czy Złodziej może okraść kogoś kto nie walczy, gdy złodziej też nie walczy, ale walczy jakiś trzeci gracz?
O: Tak.

Czyli można kraść kiedy się chce (pod warunkiem że ani złodziej ani okradany akurat nie walczy)



wrzos, jest dumny z bycia członkiem Oficjalne forum polskiego Munchkina od 15-06-2011.
Odpowiedz
#3
Podsumowanie zasad kradzieży z amerykańskiego forum:

Cytat:
  • A Thief can steal whenever (as in, not only on his turn) he and his target are not in combat and the Thief has a card to discard. That card can be from what he has in play or from his hand, since the theft rule on the Thief card does not specify. He also can't discard a card and wait for a target to become valid, either. He must pick a target who is not in combat or wait for his desired victim to become so unentangled. . .
  • A thief must pick the target and item, discard his card and roll. He may discard and declare what he is stealing at the same time. Once that discard hits the table, the theft attempt must be resolved before anyone can do anything else related to that Item. To do it any other way would freeze the entire game.
  • When the Item is stolen, it stays in play.
  • Yes, a Level 1 Thief can steal. The loss of Level is a potential result, not a cost, and therefore is not like other abilities that actually cost a Level (or more) to use.
wrzos, jest dumny z bycia członkiem Oficjalne forum polskiego Munchkina od 15-06-2011.
Odpowiedz
#4
Pojawiło nam się dziś pytanie odnośnie złodzieja. Przy próbie kradzieży złodziej musi odrzucić kartę - pytanie czy może wziąć kartę swojej rasy (aktualnej, wyłożonej na stół), bądź jakiegokolwiek przedmiotu, który ma w grze, odrzucić ją i kraść?
KoLin, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 26-12-2012.
Odpowiedz
#5
Nie jest sprecyzowane, o jaką kartę chodzi, więc może to być zarówna karta z ręki jak i w grze - czyli tak, może odrzucić rasę/przedmiot.
Odpowiedz
#6
(27-01-2013, 19:24)KoLin napisał(a): Pojawiło nam się dziś pytanie odnośnie złodzieja. Przy próbie kradzieży złodziej musi odrzucić kartę - pytanie czy może wziąć kartę swojej rasy (aktualnej, wyłożonej na stół), bądź jakiegokolwiek przedmiotu, który ma w grze, odrzucić ją i kraść?

"Możesz odrzucić kartę z ręki....". Polecam uważniej czytać tekst na karcie.
[Obrazek: 56cdf00b405194996fbe645c41c40781.jpg]
Odpowiedz
#7
Na starym złodzieju jest z ręki a na nowym nie ma napisane skąd Duży uśmiech
Polecam czytać karty przed i po zmianach Duży uśmiech
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz
#8
Ha no właśnie na moim nie ma - tylko"Możesz odrzucić kartę, żeby spróbować ukraść nie-Duży przedmiot". Z resztą to samo się tyczy dźgania nożem w plecy.
KoLin, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 26-12-2012.
Odpowiedz
#9
Jak masz nową podstawkę 2012 no to grasz że można dowolną kartę. Jeżeli starą podstawkę to musisz kartę z ręki.
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz
#10
Trafiłem na ten wątek po ostatniej partii kiedy to jeden z graczy stwierdził że skoro nie ma już szans na wygraną to będzie bardzo Munchkinowe jeśli popsuje nam krew...
Poziom 1 złodziej, a że edycja nowa to zdolność kradzieży nie ma zdefiniowane "dowolną kartę z ręki" a "dowolną kartę"...
Tak więc nasz złodziejaszek odrzucał również przedmioty które ledwo co ukradł... Poświęcił absolutnie każdą kartę żeby tylko poprzeszkadzać...

Jest problem czy go nie ma?Huh

Z jednej strony to przecież Munchkin Diabeł ale skoro piszecie że wcześniej trzeba było odrzucić kartę z ręki to może lepiej przywrócić ten zapis nawet jak ktoś ma nowe/błędne karty ?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości