Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Munchkin z Karaibów- Oficjalna Zakładka Mokrego Manta- zasady
#1
MUNCHKIN Z KARAIBÓW OFICJALNA ZAKŁADKA MOKREGO MANTA

Możesz użyć tej zakładki w dowolnej grze z serii Munchkin. Możesz jej użyć w dowolnej walce. Możesz użyć tylko jednej zakładki (jakiegokolwiek rodzaju) na grę, chyba że zmienisz płeć. Jeśli zmienisz płeć będziesz mógł użyć drugiej zakładki. Nie możesz użyć więcej niż dwóch zakładek na grę, choćby nie wiadomo co.
1) Okaż zakładkę wszystkim, aby mogli się nacieszyć jej widokiem i potwierdzić jej wiarygodność - po wszystkim raczej nie będą w stanie tego uczynić.
2)Zgnieć zakładkę w kulkę i zanurz w szklance/kubku/kuflu, itp. z dowolnym płynem. Zakładka musi być zanurzona w całości, w innym przypadku nie zadziała. Jeśli płynu jest za mało, nie wolno ci go dolewać!
3) Wybierz przedmiot, który masz w grze, nawet jeśli nie możesz go legalnie używać. Zagraj go w tej walce jak kartę "jednorazowego użytku" z bonusem dla dowolnej strony. Jeśli przedmiot nie daje żadnego bonusu, uznaj, że ma bonus +2. W innym przypadku uznaj, że daje taki bonus jaki ma wpisany na karcie.
4) Wylej płyn ze szklanki i wznieś toast. To nie jest zasada, jednak wydawca nie ponosi odpowiedzialności za wpływ zakładki na smak płynu.

Munchkin z Karaibów, Munchkin z Karaibów- Zakładka Mokrego Manta, postaci z Munchkina oraz logo piramidy Steve Jackson Games są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi Steve Jackson Games i są używane na licencji przez Black Monk. ©Steve Jackson Games 2011. Postaci z Dork Tower © John Kovalic. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Michał "Lisu" Lisowski

Zespół Munchkin PL
http://www.munchkin.pl
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości