Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Munchkin z Karaibów- Oficjalna Zakładka Statecznego Żeglowania- zasady
#1
MUNCHKIN Z KARAIBÓW OFICJALNA ZAKŁADKA STATECZNEGO ŻEGLOWANIA

Możesz użyć tej zakładki w dowolnej grze z serii Munchkin. Możesz użyć tylko jednej zakładki (jakiegokolwiek rodzaju) na grę, chyba że zmienisz płeć. Jeśli zmienisz płeć będziesz mógł użyć drugiej zakładki. Nie możesz użyć więcej niż dwóch zakładek na grę, choćby nie wiadomo co.
1) Możesz użyć tej zakładki w każdej walce, w której bierzesz udział.
2) Okaż zakładkę wszystkim, aby mogli się nacieszyć jej widokiem i potwierdzić jej wiarygodność - po wszystkim raczej nie będą w stanie tego uczynić.
3) Oderwij dolną część zakładki (z napisem "Statek") i złóż na pół. Połóż ten Statek na pozostałej części zakładki przed sobą. Od teraz posiadasz Statek z bonusem +4. Podlega on wszystkim zasadom dotyczącym Statków z tą różnicą, że nie liczy się do limitu posiadanych Statków. Jeśli nie znasz zasad Statków, uznaj go za Duży przedmiot. Po każdej walce, w której bierzesz udział, musisz oderwać jeden narożnik zakładki z zasadami. Statek traci -1 bonusu za każdy oderwany narożnik. Gdy oderwiesz ostatni narożnik, Statek tonie. Usuń go z gry.

Munchkin z Karaibów, Munchkin z Karaibów- Zakładka Statecznego Żeglowania, postaci z Munchkina oraz logo piramidy Steve Jackson Games są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi Steve Jackson Games i są używane na licencji przez Black Monk. ©Steve Jackson Games 2011. Postaci z Dork Tower © John Kovalic. Wszystkie prawa zastrzeżone.

---------------------
Michał "Lisu" Lisowski

Zespół Munchkin PL
http://www.munchkin.pl
Odpowiedz
#2
Trzymam tą zakładkę przed twarzą i jedyny napis Statek to jest ten w cytacie. Na dolnej części karty są 2 statki. Powtarzam nie ma napisu.
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz
#3
Chyba chodzi o obrazek.
I jest błąd rzeczowy/logiczny w zasadach. "Statek traci -1 bonusu za każdy oderwany narożnik." Skoro traci -1, to zyskuje +1. Powinno to być poprawione.
Odpowiedz
#4
tam chyba akurat jest wszystko ok. No za każdy oderwany traci czyli jak ma +4 oderwie 2 to ma +2.
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz
#5
chodzi o to, że powinno być traci 1 a nie -1, bo (jak napisał Karolomen) jeśli traci -1 to powinien zyskać 1 (coś jak podwójne przeczenie). Oczko
Odpowiedz
#6
a no tak rzeczywiście Duży uśmiech
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości