Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Munchkin - Oficjalna Zakładka Kardynalnego Błędu- zasady
#1
MUNCHKIN OFICJALNA ZAKŁADKA KARDYNALNEGO BŁĘDU
Możesz użyć tej zakładki w dowolnej grze z serii Munchkin. Zakładka może być wykorzystana w dowolnej chwili, po tym jak ktoś użyje innej zakładki. Możesz użyć tylko jednej zakładki (jakiegokolwiek rodzaju) na grę, chyba że zmienisz płeć. Jeśli zmienisz płeć będziesz mógł użyć drugiej zakładki. Nie możesz użyć więcej niż dwóch zakładek na grę, choćby nie wiadomo co.

1) Użyj tej zakładki po tym jak ktoś inny użyje zakładki w sposób, który ci nie odpowiada. Pozwól mu dokończyć związany z nią rytuał, szczególnie gdy jest obciachowy lub destrukcyjny.
2) Wyrecytuj Pierwszy Werset Księgi Kardynalnych Błędów, czyli : "Nie, nie nie! Ty plugawy heretyku! Zostaniesz wybatożony! "
3) Pokaż wszystkim tę zakładkę aby mogli w pełni zapoznać się z ogromem ich błędu i ignorancji i żeby mogli poczuć z bliska grozę chłosty, która niechybnie nastanie.
4) Efekt innej zakładki zostaje anulowany. Jeśli została komuś przekazana, osoba która ją dostała może ją zatrzymać.
5) Jeśli anulowana zakładka została wcześniej zniszczona podczas rytuału, musisz także zniszczyć tę zakładkę używając dokładnie tych samych procedur.
6) W innym przypadku oddaj tę zakładkę graczowi, która zagrał tę "anulowaną". Od teraz należy do niego. Może ją zatrzymać na później, albo użyć w tej samej grze, jeśli nadal może.
7) Wyjątki do pkt 5) i 6): Jeśli w chwili zagrywania tej zakładki jesteś Kapłanem, możesz wyrecytować Drugi Werset Księgi Kardynalnych Błędów: "Ha, ha, ha, bóg lubi mnie najbardziej!" i możesz zatrzymać zakładkę dla siebie.

Munchkin, Munchkin Zakładka Kardynalnego Błędu, postaci z Munchkina oraz logo piramidy Steve Jackson Games są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi Steve Jackson Games i są używane na licencji przez Black Monk. ©Steve Jackson Games 2011. Postaci z Dork Tower © John Kovalic. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Michał "Lisu" Lisowski

Zespół Munchkin PL
http://www.munchkin.pl
Odpowiedz
#2
Przyszedł mi do głowy pewien pomysł dotyczący tej zakładki i chciałbym się upewnić?
Czy można tą zakładką anulować inną Zakładkę Kardynalnego Błędu?
Przykładowo: gracz A używa np. Zakładkę Mrocznej Podłości. Gracz B używa Zakładkę Kardynalnego Błędu.
Czy teraz gracz C może użyć własną Zakładkę Kardynalnego Błędu na zakładkę gracza C? Czy wtedy zakładka gracza A zaczyna znowu działać?

Jeżeli, taka wersja zadziała, to załóżmy, że zakładka gracza A wymaga zniszczenia, czy gracz C może użyć swojej zakładki po zniszczeniu zakładki przez gracza B, czy tylko przed, oraz czy zakładka gracza C też jest niszczona?
Odpowiedz
#3
Expert/Lisu co wy na to?

Ja bym powiedział, że gracz C może anulować anulowanie zakładki od gracza B Duży uśmiech W tym wypadku wszystkie zakładki ulegają zniszczeniu oczywiście. Wtedy też zakładka od gracza A działa.
Nie drażnić Forumowego Trolla! Diabeł
"Przed zadaniem pytania przeczytaj INSTRUKCJĘ lub skontaktuj się z Przydupasem."

Odpowiedz
#4
Na to wygląda.
Odpowiedz
#5
Dzięki, (chociaż co to mi właściwie da, skoro nigdy nawet nie widziałem, żadnej z zakładek na oczy)
Czyli jakby było więcej graczy z zakładkami to mogłoby dojść do anulowania anulowanej anulacji.

Jeszcze jedno, załóżmy tylko dwóch graczy, gracz A używa zakładki, gracz B anuluje, czy gracz A może w międzyczasie rzucić na siebie klątwę zmiany płci i anulować anulowanie zakładki, czy (co wydaje się, logiczniejsze) rzucenie klątwy przerywa (jakąś teoretyczną ścieżkę anulowania anulacji, czy coś tam)?
Odpowiedz
#6
niby ma to sens ale kolejność dzialał:
zakładka gracza A -> anulowanie gracza B -> zmiana płci gracza A

więc raczej nie.
Przynajmniej tja tak to rozumiem Oczko
Osoby używające więcej niż trzech wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości.
Odpowiedz
#7
Kluczowe się mi wydaje znaczenie części "Użyj tej zakładki po tym jak ktoś inny użyje zakładki..."
Nie ma nic napisane, że natychmiast po użyciu zakładki, więc teoretycznie można byłoby próbować...
Odpowiedz
#8
Nie. Musisz od razu móc użyć zakładki.
Odpowiedz
#9
Tak, jak myślałem. Szukałem możliwości zinterpretowania zasad w odpowiedni sposób. Albo raczej znadinterpretowania. Zależy też czy się uzna, że 'to co nie jest dozwolone jest zabronione', czy że 'to co nie jest zabronione jest dozwolone'.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości