Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Munchkin Oficjalna Zakładka Miszcza Podziemi- zasady
#1
Munchkin Oficjalna Zakładka Miszcza Podziemi

Możesz użyć tej zakładki w dowolnej grze z serii Munchkin. Zakładka może być wykorzystana w dowolnej chwili. Możesz użyć tylko jednej zakładki (jakiegokolwiek rodzaju) na grę, chyba że zmienisz płeć. Jeśli zmienisz płeć będziesz mógł użyć drugiej zakładki. Nie możesz użyć więcej niż dwóch zakładek na grę, choćby nie wiadomo co.
1) Okaż zakładkę wszystkim, aby mogli się nacieszyć jej widokiem i potwierdzić, że rzeczywiście jesteś Miszczem Podziemi.
2) Połóż tę zakładkę przed sobą, zastępując nią swoje Rasy i Klasy (jeśli jakieś masz). Od teraz jesteś Miszczem Podziemi. Nie możesz używać żadnych Klas ani Ras. Możesz stracić swój wysoki status jedynie jeśli wszyscy inni gracze zgodnie zdecydują, że nie będziesz już Miszczem Podziemi.
Moce Miszcza PodziemiPrzerysowanie Mapy: Odrzuć dwie karty z ręki. Dobierz 3 wierzchnie karty Podziemi, wybierz z nich jedną i zagraj. Jeśli chcesz, możesz też odrzucić jedną kartę Podziemi będącą już w grze.Potworny Manipulator: Raz na walkę możesz użyć tej mocy zagrywając Potwora z ręki, gdy jakiś gracz (także ty!) walczy. Rzuć kostką k6. Jeśli rezultat jest równy lub niższy niż ilość Skarbów, których broni twój Potwór, odrzuć Potwora. W przeciwnym przypadku Potwór dołącza do walki- dodaj jego Poziomy. Jeśli walczący gracze muszą Uciekać, każda Ucieczka musi być rozstrzygnięta oddzielnie, w kolejności wybranej przez ofiarę.
Uwaga: Może być tylko jeden Miszcz Gry w tym samym czasie.

Munchkin, Munchkin Zakładka Miszcza Podziemi, postaci z Munchkina oraz logo piramidy Steve Jackson Games są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi Steve Jackson Games i są używane na licencji przez Black Monk. ©Steve Jackson Games 2011. Postaci z Dork Tower © John Kovalic. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Michał "Lisu" Lisowski

Zespół Munchkin PL
http://www.munchkin.pl
Odpowiedz
#2
Mogę tu zadać pytanie? (i tak to zrobię. ;p) Jeśli nie to proszę o usunięcie posta.
Karty Podziemi to jakiś nowy stos, który pojawia się w dodatku M5 czy chodzi tu o Drzwi?
Odpowiedz
#3
Chodzi oczywiście o drzwi.
Nie muszę być bohaterem, wystarczy że będę dobrze udawał.
Odpowiedz
#4
Możliwe że chodzi o karty Dangerous co są dodane w Angielskim M6, ale nie jestem pewien ;P
Osoby używające więcej niż trzech wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości.
Odpowiedz
#5
Karty Podziemi to angielskie karty Dungeons'ów i pojawią się w Munchkinie 6 za 2-3 miesiące.
Tak, więc będzie to zupełna nowość w PL.

Zdjęcia angielskich kart Podziemi znajdziecie tu:
http://www.worldofmunchkin.com/dementeddungeons/
Michał "Lisu" Lisowski

Zespół Munchkin PL
http://www.munchkin.pl
Odpowiedz
#6
Czyli póki co nie można korzystać z mocy "Przerysowanie mapy" z Oficjalnej zakładki Miszcza Podziemi?

(BTW: A kiedy wyjdzie Polski Munchkin 6? Od ostatniego posta
Lisu napisał(a):i pojawią się w Munchkinie 6 za 2-3 miesiące
minęło już dobrych 9 miesięcy..
Pyzdra, na forum od bardzo dawna..
Achievement unlocked - Najdłuższy staż ON-LINE na forum.
Achievement unlocked - Czarny Mnich poziomu 10
Odpowiedz
#7
Aj, czepiasz się Oczko Quest po drodze wypadł i poprzesuwał wszystko - Cthulhu 3, Munchkina 6, Conana Język Zresztą tyle razy już się przepowiednie o premierach nie spełniały, że ja bym po prostu radził traktować je jako taką luźną odpowiedź z nad wyraz optymistycznym akcentem niż ścisłą zapowiedź Uśmiech

Edit: Odpowiadając na główne pytanie: nie pamiętam dokładnie tej zakładki, wydaje mi się że owszem, zakładka Miszcza Podziemi jest zasadniczo bezużyteczna (lub traci większość epickich zdolności) bez Mun 6.

Edt 2: Ok, sprawdziłem. Przerysowanie Mapy zdecydowanie odpada(chyba że masz angielskiego Mun 6). Potworny Manipulator teoretycznie jest możliwy, ale nie wiem jak to jest na turniejach z używaniem tej zakładki, skoro 6 jeszcze nie wyszła.
Odpowiedz
#8
(8-05-2012, 23:31)Topesh napisał(a): nie pamiętam dokładnie tej zakładki

wiem, że już sprawdziłeś, ale tak potomnych - cała treść zakładki jest na samej górze tego tematu. Oczko
Odpowiedz
#9
Gaaaaaaaad... Ja to naprawdę jestę zmulonę Duży uśmiech Dzięki za przyuważenie Oczko
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości