Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Munchkin - Oficjalna Zakładka Potwornego Zaklinania- zasady
#1
Munchkin - Oficjalna Zakładka Potwornego Zaklinania

Możesz użyć tej zakładki w dowolnej grze z serii Munchkin. Zakładka może być wykorzystana jedynie podczas walki. Możesz użyć tylko jednej zakładki (jakiegokolwiek rodzaju) na grę, chyba że zmienisz płeć. Jeśli zmienisz płeć będziesz mógł użyć drugiej zakładki. Nie możesz użyć więcej niż dwóch zakładek na grę, choćby nie wiadomo co.
1) Okaż zakładkę wszystkim, aby mogli się nacieszyć jej widokiem i potwierdzić ogrom mocy zaklinania.
2) Wybierz gracza, który nie bierze udziału w tej walce. Wpatruj się w niego głęboko trzymając ręce po obu stronach swojej głowy, przekazując moc swojego umysłu w kierunku celu. Jeśli wybrałeś siebie samego, wpatruj się w sufit.
3) Wybrany Munchkin zostaje Potwornym Munchkinem na czas tej walki i dołącza do pozostałych Potworów biorących w niej udział. Może używać całego swojego ekwipunku i jest uznawany zarówno za Potwora, jak i gracza na potrzeby kart wzmacnień.
4) Jeśli Potworny Munchkin zostanie zabity, gracz, który z nim walczył otrzymuje za to 1 Poziom. Marny Koniec Potwornego Munchkina to: “zabiera ci cały ekwipunek”- Potworny Munchkin ograbi cię ze wszystkich twoich przedmiotów na stole.
5) Oddaj tę zakładkę temu, który przegrał tę walkę. Od teraz należy do niego. Może ją zatrzymać na później, albo użyć w tej samej grze, jeśli nadal może.

Munchkin, Munchkin Zakładka Potwornego Zaklinania, postaci z Munchkina oraz logo piramidy Steve Jackson Games są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi Steve Jackson Games i są używane na licencji przez Black Monk. ©Steve Jackson Games 2011. Postaci z Dork Tower © John Kovalic. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Michał "Lisu" Lisowski

Zespół Munchkin PL
http://www.munchkin.pl
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości