Ocena wątku:
  • 4 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MUNCHKIN EPICKI- zasady (wersja beta)
#31
Co się dzieje, jak się kończą karty w talii skarbów? ^^

A w ogóle, to jak jest dwóch kapłanów, to tak się nie da grać. Za silny efekt kapłana.
loQ, jest dumny z bycia członkiem Oficjalne forum polskiego Munchkina od 4-07-2011.
Odpowiedz
#32
Z Instrukcji: "jeżeli skończą się karty z któregoś ze stosów, przetasuj odpowiedni stos kart odrzuconych".
Czyli tasujesz karty i tworzysz z nich stos kart zakrytych.
Odpowiedz
#33
Z racji tego, że w 99% udaje mi się wygrać partię w Munchkina moi gracze już nie wierzą w ani jedno słowo, które wypowiem lub przedstawię im jako oficjalne. Dlatego wpadłem na pomys,ł aby oficjalne FAQ przedstawić w ładnej oprawie graficznej i Munchkinową grafiką. Ogólnie chodzi o styl instrukcji do edycji rozszerzonej.



epeiiiee, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 7-08-2012.
Odpowiedz
#34
Wszyscy kolorowi przez to przechodzili Uśmiech
Odpowiedz
#35
epeiiiee, jak wyjdzie "nowa" podstawka, to wtedy dopiero dokończy się projekt FAQ. Na razie musisz odsyłać ludzi do forum Duży uśmiech
Nie drażnić Forumowego Trolla! Diabeł
"Przed zadaniem pytania przeczytaj INSTRUKCJĘ lub skontaktuj się z Przydupasem."

Odpowiedz
#36
Mam pytanko: Czy jesli podczas otwierania drzwi nie bedzie potwora to obie karty laduja na rece gracza i czy wtedy rowniez nastepuje faza przeszukiwania komnaty badz szukania guza? Jesli tak to czy podczas przeszukiwania komnaty dobiera sie normalnie 1 karte czy 2 ?
Marco, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 7-09-2012.
Odpowiedz
#37
@up: Tak. Jedną kartę.
Dziwne. Czemu przez 4 miesiące nikt na to nie odpowiedział?

Teraz pytanie mam ja. W oficjalnych angielskich zasadach epickich (wersja z kwietnia ubiegłego roku) epicka zdolność Niziołka to dalej sprzedawanie przedmiotów: dwa za podwójną cenę lub jeden za potrójną.
Jednakże
Matej napisał(a):Niziołek: Nie ma już ujemnego modyfikatora do ucieczki. Niziołek któremu nie udało się uciec za pierwszym razem może odrzucić jedną kartę i spróbować ponownie.
Chodzi mi o to, że Niziołek, wg Changeloga, nie może już sprzedawać za podwójną cenę, ale ma inne zdolności.
Chcę się tylko upewnić, że na pewno dobrze to rozumiem: w standardzie Niziołek nie może sprzedawać, ale Epicki Niziołek już owszem?
Odpowiedz
#38
Nigdzie nie jest napisane, że po Changelogu Niziołek nie może już sprzedawać... Skoro nie ma w zmianie zasad nic o sprzedawaniu przedmiotów przez Niziołki no to to się nie zmienia.
Cogito ergo sum?
Odpowiedz
#39
Matej dziwnie to zrobił bo część zrobił co się zmienia ,co dochodzi i takie tam.
Niziołek ogólnie dalej sprzedaje po podwójnej cenie źródło:
http://www.worldofmunchkin.com/img/thingie.pdf
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz
#40
Karolomen napisał(a):Pytanie co do zmian.
Czy zdolność Niziołka zastępuje stare zdolności czy może jest do nich dołączana?
To samo pytanie chciałbym zadać w sprawie Gnoma.
Chopak napisał(a):Zastępuje
Stąd i stąd.

EDIT: Glokku, jesteś wielki. Dzięki Ci.
Swoją drogą, podważyłeś autorytet Chopaka. Ja bym się bał...
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości