Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat kart: Z bara, z basi
#11
Mam pytanie, jeśli nie można tych kart wykładać to czy nie można też wyłożyć "Przewodnika duchowego" i "Naprawdę Imponującego Tytułu" ?
KwiQ, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 28-02-2015.
Odpowiedz
#12
(9-12-2015, 13:30)KwiQ napisał(a): Mam pytanie, jeśli nie można tych kart wykładać to czy nie można też wyłożyć "Przewodnika duchowego" i "Naprawdę Imponującego Tytułu" ?

Naprawdę Imponujący Tytuł (o ile się nie mylę, bo nie mam karty przed oczami) ma w prawym dolnym rogu napisane "bezwartościowy". Więc możesz traktować to jako przedmiot i go wyłożyć. Natomiast nie wiem jak jest z Przewodnikiem duchowym. Jeżeli ma wartość w złocie lub tak jak wyżej mówiłem, napis "bezwartościowy", to możesz go wyłożyć. W innym przypadku możesz go wyłożyć dopiero z jakąś figurką lub inną popierdółką Oczko
We are going to Wembley!
Odpowiedz
#13
Ta karta w zasadzie działa tak, że przedmiot, którego używasz jako swojego przewodnika duchowego, daje ci bonus +2. To karta, którą zagrywasz na rzecz spoza gry, po czym daje ci bonus w grze. MAGIC!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości