Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat kart: Z bara, z basi
#1
Mam pytanie dot. tych kart.

Jako, że to nie jest przedmiot, to aby tego użyć muszę ją w trakcie walki wyrzucić z ręki. Jako, że nie jest to przedmiot jednorazowego użytku, to po walce wraca na moją rękę?

PS. Kiedy wyjdzie Munchkin Cthulhu ;>
konrad, jest dumny z bycia członkiem Oficjalne forum polskiego Munchkina od 23-07-2011.
Odpowiedz
#2
Nie wracają.
Osoby używające więcej niż trzech wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości.
Odpowiedz
#3
Dzięki, sorka, można zamknąć Duży uśmiech
konrad, jest dumny z bycia członkiem Oficjalne forum polskiego Munchkina od 23-07-2011.
Odpowiedz
#4
Mam na Karcie napisane " Twoje Buty Dają Ci Potrójne Bonusy " to znaczy że moje buty mają potrójne bonusy czy wszystkie przedmioty ???
kubak651, jest dumny z bycia członkiem Oficjalne forum polskiego Munchkina od 25-08-2011.
Odpowiedz
#5
tylko buty mają potrójny bonus. Inne przedmioty nie.
Nie muszę być bohaterem, wystarczy że będę dobrze udawał.
Odpowiedz
#6
Dzięki
kubak651, jest dumny z bycia członkiem Oficjalne forum polskiego Munchkina od 25-08-2011.
Odpowiedz
#7
(23-07-2011, 22:26)Serek napisał(a): Nie wracają.

Czyli te karty są w użyciu cały czas?? i w każdej walce dają bonusy?? czy po pierwszej walce trzeba je wywalić??
Na potęgę posępnego Czerepu, mocy przybywaj...... ;-)
Odpowiedz
#8
Po walce są wyrzucane - można powiedzieć, że jednorazowego użytku
Nie drażnić Forumowego Trolla! Diabeł
"Przed zadaniem pytania przeczytaj INSTRUKCJĘ lub skontaktuj się z Przydupasem."

Odpowiedz
#9
mam jeszcze pytanie odnośnie tych kart. nie można ich wyłożyć na stół (nie używając) tak jak wszelkie mikstury i proszki aby zrobić sobie miejsce na ręce i skorzystać z nich później?
Odpowiedz
#10
Wykładać (w skrócie) można tylko Rasy, Klasy (w tym ich pochodne, jak Akcent itd.) i Przedmioty (przedmiot to coś co ma wartość). Te karty to niePrzedmioty, więc nie można ich wykładać.
Nie drażnić Forumowego Trolla! Diabeł
"Przed zadaniem pytania przeczytaj INSTRUKCJĘ lub skontaktuj się z Przydupasem."

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości