Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat kart: Klatwa - Moherowy Beret
#21
a wybacz, w pamięci mi bardziej utknął fragment FAQ przytoczony przez Wassago (tak, wiem, że go obaliłeś, ale pamięć zawodna Oczko ).
dzięki za wyjaśnienia w każdym razie
Zawisz, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 27-03-2013.
Odpowiedz
#22
Oj jak dawno mnie tutaj nie bylo ;D
Ja mam jeszcze pytanko dotyczace modyfikatora...
Co jesli ktos dostanie klatwe "moherowy beret" i "nienazarty plecak" (czy jakos tak). Czy zeby pozbyc sie klatwy z plecakiem, to trzeba wyrzucic 7 zeby pozbyc sie klatwy?
Czy jesli wyrzuce 5, to odrzucam 4 karty?
Czy te klatwy w ogole maja na siebie wplyw?
relandom, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 15-05-2012.
Odpowiedz
#23
Jeśli nie było tego w Changelogu, to jest tak jak napisałeś.
Odpowiedz
#24
Ludzi dzielimy na kilka grup. Na normalnych, na munchkinów, i na scumbag steve'y, którzy rzucają tym drugim nienażarty plecak wraz z moherowym beretem, bo "to fajne kombo jest, zresztą on i tak pewno zaraz wyrzuci tą siódemkę".
Z tymi ludźmi się nie gra.
Odpowiedz
#25
Z Munchkinowym Woreczkiem na kości i kostkami z głową Munchkina na jedynce, np. tymi, to kombo przestaje być aż tak straszne.
Odpowiedz
#26
Albo z tym

[Obrazek: cover_lg.jpg]
Niewodnik jest dumnym członkiem Klubu Fanów Niewodnika (populacja: 1) od 1990 roku.
Odpowiedz
#27
Mamy kolegami problem dotyczacy działania tej karty.

Aktualnie gramy i wystapił problem.
Gracz 1 ucieka przed potworem, rzucił kostką i wypadła piątka. Super, bo uciekł
Ale Gracz 2 PO wykonaniu rzutu na ucieczkę która okazała się udana użył tytułowej karty.

I tu pojawia się problem.Według Gracza 1 nie można użyc tej karty po wykonaniu rzutu ponieważ rzut się odbył a karta działa na WSZYSTKIE RZUTY , czyli karta nie powinna działać. Nie działa na wynik ale na rzut.

Gracz 2 uważa że karta powinna działać bo klątwy można użyć w każdym momencie gry i on może zmniejszyć wynik rzutu na swoją korzyść.

Proszę ekspertów o rozwiązanie sporu.
moher, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 10-01-2014.
Odpowiedz
#28
Klątwę można zagrać w dowolnym momencie, ale zagranie Beretu po rzucie spowoduje tylko tyle, że gracz 1 (bo na niego zapewne zagrywana była Klątwa) będzie miał -1 do każdego z kolejnych rzutów, w żadnym przypadku do tego, który wykonał przed otrzymaniem Klątwy.

warto przypomnieć, że jest to Klątwa ciągła, czyli nie taka, która jednorazowo odejmie 1 od rzutu, tylko taka, która leży przed graczem i daje mu -1 do każdego rzutu podczas którego ta Klątwa leży przed nim (czyli dopóki się jej nie pozbędzie).
Odpowiedz
#29
Ta jest. KQuest dobrze mówi.
Odpowiedz
#30
Sytuacja:

Mam Bandamkę Prawdziwego Macho (tylko dla ludzi). Dostaję kartę Moherowy beret. Czy dokładając kartę rasy tracę hełm i klątwę?
Mistyczny, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 3-01-2014.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości