Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat kart: Czapka Świętego Mikołaja
#1
Czapka Świętego Mikołaja
BONUS +2

Może być noszona na innym Hełmie. Jeśli masz stracić Hełm, tracisz tylko jeden z nich i sam wybierasz który

BROŃ 1-ręczna; 500 sztuk złota
Hełm

PYTANIE:
Czy to jest jakiś błąd karty? czy ten hełm ma być bronią 1-ręczną?
wrzos, jest dumny z bycia członkiem Oficjalne forum polskiego Munchkina od 15-06-2011.
Odpowiedz
#2
A nie jest przypadkiem Broń -1-ręczna?
(nie mam kart przy sobie Język )
Osoby używające więcej niż trzech wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości.
Odpowiedz
#3
Na karcie faktycznei jest napisane broń jednoręczna. Jest to chyba błąd. Po prostu dostaje się jedną dodatkową rękę.

Jeżeli się nie mylę, to podobny błąd jest na karcie Hełm jednoręczny
[Obrazek: 56cdf00b405194996fbe645c41c40781.jpg]
Odpowiedz
#4
to jak to w końcu jest?Uśmiech bo u nas też dysputa na ten temat trwa
Odpowiedz
#5
Jestem zdania ze to -1-ręczna ;P ale niech Wydawca, albo Expert potwierdzi Uśmiech

offtopic:
boże post o 3:19 :|
Osoby używające więcej niż trzech wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości.
Odpowiedz
#6
Potwierdzić nie mogę, bo nie mam dostępu ani do polskiej, ani do angielskiej karty. Wygląda jednak na to, że rzeczywiście powinna być bronią -1 ręczną, czyli dawać dodatkową rękę.
Dopóki Lis nie powie inaczej traktujcie tę kartę jak Hełm dający dodatkową rękę.
Odpowiedz
#7
(13-07-2011, 18:38)Chopak napisał(a): Potwierdzić nie mogę, bo nie mam dostępu ani do polskiej, ani do angielskiej karty. Wygląda jednak na to, że rzeczywiście powinna być bronią -1 ręczną, czyli dawać dodatkową rękę.
Dopóki Lis nie powie inaczej traktujcie tę kartę jak Hełm dający dodatkową rękę.

To jak to w koncu jest z ta czapka? I pytanie do czapki i innych przedmiotow. Dlaczego napisane jest ,, moze byc noszona na innym Helmie'' skoro moge uzywac tylko 1 helmu?
szymuss, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 7-12-2012.
Odpowiedz
#8
nosisz hełm i to na tym hełmie proste. I traktujesz te 2 hełmy jako 1.
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz
#9
(24-12-2012, 0:45)glokku napisał(a): nosisz hełm i to na tym hełmie proste. I traktujesz te 2 hełmy jako 1.

Rozumiem.Uśmiech ,a jak mam stracic helm to rozumiem ,ze moge ten ,ktoego aktualnie nie uzywamUśmiech wszystko ( chyba) jasne!Uśmiech
szymuss, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 7-12-2012.
Odpowiedz
#10
Jak jest napisane strać 1 hełm to tracisz hełm. A jak jest napisane tracisz hełm tracisz wszystkie. W FAQ jest chyba tak nawet napisane.
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości