Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat kart: Level up + (znów) przydupas
#1
Witam,
Mam kilka pytań, które powstały w trakcie gry:
1. Mając kartę "1000 szt. złota" i będąc niziołkiem, mógłbym sprzedać ja za podwójna cenę? i zyskać dwa poziomy?
2. Wcześniej wspomnianą karne mogę odłożyć do plecaka? Praktycznie ma wartość (1000 szt. złota), wiec jest przedmiotem tak?
3. Mogę (ze zwykłego przydupasa np. z podstawy) zrobić przydupasem wojownikiem elfem za pośrednictwem rasy - elf i klasy - wojownik?
4. Jeśli wyciągnę lub "dostanę" klątwę, a mam przydupasa to mogę zachować się tak jak przy ucieczce tj. Mogę powiedzieć, ze poświęcam przydupasa by to on przyjął klątwę?
Pozdrawiam, Damian.
Odpowiedz
#2
Cześć i czołem. Oczko
1. Niestety nie - Niziołki mogą sprzedać jeden Przedmiot za podwójną wartość. 1000 sztuk złota to nie Przedmiot. Oczko
2. W dalszym ciągu - 1000 Sztuk Złota to karta typu "Zdobywasz 1 Poziom", a nie Przedmiot. Uściślijmy - wartość w sztukach złota powinna znaleźć się w dolnym rogu karty, żeby ta była Przedmiotem.
3. Nie, karty Klas i Ras działają na graczy, a nie na Przydupasów.
4. Zdaje się, że nie.

Pozdro. Oczko
Odpowiedz
#3
Cześć i czołem.

1. Patrz odpowiedź Barniego.
2. Patrz odpowiedź Barniego.
3. Nie możesz, ale po co chciałbyś to robić? Przydupas z podstawki może nosić dowolny przedmiot (czyli np. "Tylko dla elfów" nie będąc elfem). Działa jak karta "Kanciarz", na której możesz wymieniać przedmioty.
4. Nawet nie tyle co się zdaje, ale na pewno nie.
Niewodnik jest dumnym członkiem Klubu Fanów Niewodnika (populacja: 1) od 1990 roku.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości