Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat kart: Zbłąkany potwór - trzeba odrzucić
#1
Witam szanowne grono Uśmiech

Moje pytanie dotyczy karty Zbłąkany potwór, a dokładniej jak jej używać. Kartę najczęściej trzymam na swojej ręce i gdy chcę jej użyć dorzucając potwora przeciwnikowi do walki to:
a) wystarczy jak pokarzę tą kartę przeciwnikom
b) muszę tą kartę odrzucić ze swojej ręki (potraktować jak kartę jednorazowego użytku)


Z góry dziękuję wszystkim zainteresowanym za pomoc Uśmiech
Odpowiedz
#2
Tę kartę zawsze zagrywasz wraz z Potworem - musisz ją odrzucić, samo pokazanie nie wystarczy. Oczko
Odpowiedz
#3
Tak, kartę trzeba ZAGRAĆ - gdybyś zacytował opis karty (zachęcam do przeczytania regulaminu forum, zwróć szególną uwagę na paragraf drugi), zauważyłbyś, że jest tam napisane "Zagraj tę kartę wraz z potworem z ręki. Potwór dołącza do tych już walczących[...]".

Każda karta, której używasz, musi zostać położona na stół i odrzucona po użyciu. Wyjątkiem są Przedmioty z bonusami zajmujące sloty na postaci, czyli buty, hełmy, zbroje i bronie oraz karty ekwipunku z bonusami, na których nie ma zaznaczonego slotu, który zajmują, na przykład Operetkowy Miecz, Kalesony Giganciej Siły, Kolczaste Portki lub Papuga.
[Obrazek: musicbar.php?username=Karolomen&color=grey&unicode=yes]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości