Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat zasad: Dokładanie nieumarłych
#1
Zastanowił ,mnie ostatni poradnik środowy a konkretniej VII "O wtrącaniu się w walkę".
Zastanowił mnie ten podpunkt "Do walki z np. Nieumarłym (Munchkin Fantasy), Rekinem (Munchkin z Karaibów), -gothem (Munchkin Cthulhu) czy Goblinem (Munchkin Pathfinder) można dorzucić Potwora tego samego typu bez konieczności używania karty Zbłąkany Potwór. Jeśli za sprawą karty z Potwora, który wcześniej Nieumarły nie był, uczyni się Nieumarłego, nie ma przeszkód, by dorzucić do walki kolejnych Nieumarłych. Jeśli jakiś Potwór należy do kilku typów, można do walki dołożyć Potwory każdego z nich."
Zaciekawiło mnie to ponieważ nie wiedziałem o takiej zasadzie, nie wiem gdzie jest napisana taka zasada. Tym bardziej zaciekawiła mnie karta z "Kazimierz Wielki", nieumarły z Munchkin 4. Cytat z karty: "Każdy gracz może dołączyć dowolnego nieumarłego Potwora do tej walki, by pomóc Kazimierzowi" I moje pytanie skoro jest taka zasada o dołączaniu nieumarłych do nieumarłych, po co jest ten tekst na karcie.
Drops99full, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 12-03-2015.
Odpowiedz
#2
Proszę, screen z instrukcji, strona dziesiąta. Jeśli masz starszą wersję - faktycznie może tam tego nie być.
Podejrzewam, że Kazimierz Wielki ma ten przypis, ponieważ w okresie, gdy wydawano M4, ta zasada nie była jeszcze globalna.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości