Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat zasad: walka z różnymi potworami
#1
Jest taka sytuacja:
walczę z potworem, którego pokonuję bez problemów, lecz ktoś postanawia trochę mi poprzeszkadzać i dorzuca ze zbłąkanym potwora, z którym walczy się używając jedynie swojego poziomu. Co w takiej sytuacji? Jasne jest, że ich poziomy się sumują, ale jak mam pokonać te potwory gdy w opisach są takie rozbieżności? Jednego ma pokonać normalnie, a drugiego samymi poziomami? Chyba tak nie można, bo z nimi walczy się jednocześnie a nie po kolei Zdezorientowany
Kordian, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 4-06-2013.
Odpowiedz
#2
Wydaje mi się, że musisz mieć wyższy poziom niż ten którego masz w ten sposób pokonać. Jeśli nie masz wystarczającego poziomu, wtedy musisz potwora jakoś osłabić. Ewentualnie poprosić kogoś, kto użyczy Ci poziomu Uśmiech
To tak na logikę, raczej nie da się pokonać WampTirzyc (bo chyba o nich mówimy?) razem z Rigorem Mortisem i przywołanym Bykrutą samym poziomem.
djentelman, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 19-11-2013.
Odpowiedz
#3
Ja z kolei ze znajomymi gram w ten sposób, że wszystkie negatywne efekty z kart potworów się sumują, więc jeżeli walczysz np. z Bykrutą (poziom 18) i ktoś rzuca zbłąkane WampTirzyce (poziom 8):
Cytat:"Przeciwko nim żaden przedmiot Ci nie pomoże - walcz używając jedynie swojego poziomu".
To walczysz wtedy z potworem o poziomie 26 jedynie używając swojego poziomu. Teoretycznie nie możesz z nim wygrać, ale da się zastosować kilka trików, by zgarnąć choć część skarbów i część poziomów za taką kombinację bądź też uniknąć ich marnych końców Uśmiech
Dla przykładu profesja Czarodzieja może być bardzo pomocna w takim pojedynku Oczko

//EDIT. Wiedziałem, że gdzieś już o tym kiedyś czytałem. Łap link :WampTirzyce
We are going to Wembley!
Odpowiedz
#4
Luki ma rację. Konieczność pokonania Potwora w dany sposób oznacza konieczność wygrania całej walki w ten sposób.
Każdy przypis na karcie Potwora zmienia przebieg całej walki.
Odpowiedz
#5
(11-04-2014, 15:15)Karolomen napisał(a): Każdy przypis na karcie Potwora zmienia przebieg całej walki.

Na jakiej podstawie opierasz tą teorię? Bo nie widzę nigdzie w zasadach takiego zapisu.
W temacie, który podał Luki moim zdaniem nie jest to też tak klarownie wyjaśnione.
Można prosić o opinię eksperta w tym temacie? Uśmiech
djentelman, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 19-11-2013.
Odpowiedz
#6
Zajrzyj do instrukcji. W podpunkcie "Walka z wieloma potworami" znajdziesz takie zdanie:
Cytat:Jeśli do walki dołączą dodatkowi przeciwnicy (np. przez kartę Zbłąkany Potwór), musisz pokonać sumę ich siły bojowej (Poziomów wraz z bonusami). Wszelkie specjalne zdolności (np. zmuszające Cię do walki tylko przy użyciu swoich Poziomów), odnoszą się do całej walki.
To chyba rozwiewa Twoje wątpliwości, hmm?
We are going to Wembley!
Odpowiedz
#7
Dziękuję, luki.
Kordian, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 4-06-2013.
Odpowiedz
#8
Tak a propo tego czego się nie da - na turnieju w Gliwicach pokonałem WamTirzyce pospołu z Rigorem. Są na tym forum tacy co potwierdzą. Oczko

Co do tematu - potwierdzam to co pisał luki.
Cogito ergo sum?
Odpowiedz
#9
(11-04-2014, 16:03)luki_14_ napisał(a): Zajrzyj do instrukcji. W podpunkcie "Walka z wieloma potworami" znajdziesz takie zdanie:
Cytat:Jeśli do walki dołączą dodatkowi przeciwnicy (np. przez kartę Zbłąkany Potwór), musisz pokonać sumę ich siły bojowej (Poziomów wraz z bonusami). Wszelkie specjalne zdolności (np. zmuszające Cię do walki tylko przy użyciu swoich Poziomów), odnoszą się do całej walki.
To chyba rozwiewa Twoje wątpliwości, hmm?

Faktycznie, nie trafiłem na to wcześniej. Dzięki, już nie mam wątpliwości.
djentelman, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 19-11-2013.
Odpowiedz
#10
Nie ma to jak "dostać po łbie" cytatem z instrukcji Oczko Czasami zdarzają się niejasności, ale to... Duży uśmiech

(żeby nie było, że się czepiam - po prostu śmieję się ze zbiegu okoliczności)
Mistyczny, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 3-01-2014.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości