Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wykładanie kart na stół bez ich używania
#11
No i gdzie ja niby mieszam ? Uśmiech

Ponadto mylisz się w jednym przypadku. Gdy gracz A musi Okazać Miłosierdzie, nadmiar kart odrzuca, bądź oddaj graczowi B Uśmiech ma prawo wybrać, ze względu na to, że ma najniższy poziom, ale też i inny gracz spełnia te kryteria Uśmiech
Niewodnik jest dumnym członkiem Klubu Fanów Niewodnika (populacja: 1) od 1990 roku.
Odpowiedz
#12
Niewodnik, naprawdę mieszasz Oczko Skąd taka zasada? Karolomen dobrze napisał, jeżeli to Ty jesteś jednym z graczy o najniższym poziomie, to nie możesz sobie wybierać czy nadmiarowe karty odrzucić, czy oddać innemu Munchkinowi. Instrukcja wyraźnie mówi, że w takim wypadku karty się odrzuca.
Cytat:"Jeśli to Ty masz najniższy poziom (lub jesteś jednym z graczy o najniższym Poziomie), to po prostu odrzuć nadwyżkę".
We are going to Wembley!
Odpowiedz
#13
Instrukcja również mówi o tym, żeby karty oddać graczowi z najniższym poziomem Uśmiech Tak, tak wiem. Nikt tej zasady nie przestrzega, bo kto normalny mając wybór "oddać karty", "odrzucić karty" je odda ?
Niewodnik jest dumnym członkiem Klubu Fanów Niewodnika (populacja: 1) od 1990 roku.
Odpowiedz
#14
A czy można tapować(czyli obracać o 90 stopni) rasy i klasy,których się nie używa?
kacpi71935, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 26-12-2013.
Odpowiedz
#15
Nie można. Można Rasy i Klasy odrzucać.
Cogito ergo sum?
Odpowiedz
#16
A jak mam np. 2 zbroje to mogę mieć jedną zatapowaną i jedną normalnie używaną?
kacpi71935, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 26-12-2013.
Odpowiedz
#17
Tak. Na stole możesz mieć nieskończenie wiele przedmiotów, pod warunkiem że wśród nich tylko jeden jest Duży.
Odpowiedz
#18
A czy jak mam np.2 pary butów jedną zatapowaną,a jedną nie,to czy jedne z tych butów można po prostu odrzucić,(podobnie do hełmu,zbroi i broni)
kacpi71935, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 26-12-2013.
Odpowiedz
#19
Nie możesz. Możesz je jedynie przehandlować z kimś bądź sprzedać za poziom (muszą wtedy mieć wartość co najmniej 1000 szt. złota)
Cogito ergo sum?
Odpowiedz
#20
Zgadza się. Nie można odrzucić żadnej karty ot tak. Wyjątkami są Rasa lub Klasa oraz karty odrzucane w ramach Okazania Miłosierdzia, gdy masz najniższy Poziom.
Zapraszam do FAQ, to wszystko tam jest.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości