Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
prośba o poradę w sprawie zmiany rasy/klasy
#1
Witam, jestem początkujący munchkinowcem, nawet bardzo i stąd moje pytanie...jak mówi instrukcja można pozbyć się rasy/klasy w czasie walki, więc co w sytuacji gdy walcze z np spalonym golemem z któym niziołki muszą wlaczyć? co z tą walką jeśli w czasie walki mam możliwość wyrzucenia niziołka?
pawhal, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 4-02-2014.
Odpowiedz
#2
Jeżeli w czasie rozpoczęcia walki byłeś niziołkiem, to musisz z nim walczyć. Możesz potem odrzucić rasę, ale dalej walczysz.
[Obrazek: 56cdf00b405194996fbe645c41c40781.jpg]
Odpowiedz
#3
w takim razie w jakich sytuacjach podczas walki przydaje się odrzucanie rasy bądź klasy?
pawhal, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 4-02-2014.
Odpowiedz
#4
na przykład jeżeli walczysz z Potworem, który ma +5 przeciwko Krasnoludom. możesz wtedy odrzucić Krasnoluda, przez co dany Potwór tego +5 nie ma (jako że Krasnoludem już nie jesteś). analogicznie z każdą inną Rasą oraz każdą Klasą.
Odpowiedz
#5
(6-02-2014, 20:31)superzgred napisał(a): Jeżeli w czasie rozpoczęcia walki byłeś niziołkiem, to musisz z nim walczyć. Możesz potem odrzucić rasę, ale dalej walczysz.

(6-02-2014, 21:20)KQuest napisał(a): na przykład jeżeli walczysz z Potworem, który ma +5 przeciwko Krasnoludom. możesz wtedy odrzucić Krasnoluda, przez co dany Potwór tego +5 nie ma (jako że Krasnoludem już nie jesteś). analogicznie z każdą inną Rasą oraz każdą Klasą.

Czy tylko ja widzę tu sprzeczność pomiędzy tymi wypowiedziami?
djentelman, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 19-11-2013.
Odpowiedz
#6
coś tu nie gra...
pawhal, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 4-02-2014.
Odpowiedz
#7
Nie ma sprzeczności.
Szkoda że nie zacytowałeś karty golema, bo w tym przypadku MOŻESZ uniknąć walki jeśli nie jesteś niziołkiem.
Ponieważ Ty jesteś, musisz podjąć walke a potem możesz stwierdzić "Nie chce być już niziołkiem" ale to NIE spowoduje że golem się rozmyśli. W chwili kiedy odkryłeś golema byłeś niziołkiem i walka odrazu się rozpoczeła.
Odpowiedz
#8
czyli w sytuacji gdy trafię np na śliniący się śluz który ma +4 przeciwko elfom moge odrzucic kartę elfa czy już analogicznie do golema i niziołka muszę walczyć z tym +4?
pawhal, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 4-02-2014.
Odpowiedz
#9
Tak, dokładnie to napisał KQuest.
Odpowiedz
#10
Nie no, moment.

Jestem niziołkiem, wychodzi golem - muszę z nim walczyć nawet jak odrzucę rasę.

Jestem krasnalem, wychodzi potwór z +5 przeciwko krasnalom. Na logikę, skoro argumentem w poprzednim przypadku było to, że rozpoczynając walkę byłem niziołkiem więc muszę walczyć, to w tym przypadku powinno być analogicznie i pozbycie się krasnoluda nic mi nie da.

Może ktoś kolorowy rozwieje tą wątpliwość?
djentelman, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 19-11-2013.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości