Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat zasad: karty wróżkowego pyłku
#21
Powiedzmy, że wróżka rozdająca pyłki jest trochę upośledzona i nie do końca rozumie co znaczy bezinteresowna pomoc.
Odpowiedz
#22
Hej,
Mam pytanie - w jaki sposob mozna anulowac klatwe rzucona na innego gracza (drugi ze sposobow otrzymania pylku)? Najpewniej albo mam chwilowe zacmienie albo takowej karty jeszcze nie mam a chcialbym zaczac grac z Wrozka.
Z gory dzieki.

Pozdrawiam,
Konik
Konik, dumny członek Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 20.05.2013 Uśmiech
Odpowiedz
#23
1.Musisz zagrać kartą która pozwala ci na zdjęcie klątwy z innej postaci. Wydaję mi się, że tego typu kartami są min. Pierścień Ochrony lub np. Dżin z Tonikiem. Wedle ich treści.
Cytat:Zagraj w dowolnym momencie. Odrzuć dowolną Klątwę. Jednorazowego użytku.
Słowem kluczem jest tu słowo dowolną, czyli nieważne którą moja twoja tego typka spod ciemnej gwiazdy siedzącego w kącie.

2.Zastanawia mnie też 2 sposób który obmyśliłem. Wedle zasad Wróżkowego Pyłku.
Cytat:Weź jedną kartę Wróżkowego Pyłku za każdym razem kiedy:
b/Anulujesz klątwę rzuconą na innego gracza.
W tym wypadku kiedy ktoś zagra Klątwę Moherowy Beret. Wydaję mi się że jeśli rzucisz Klątwę Strać Hełm. Anulowałeś klątwę jeśli oczywiście miałeś nakrycie głowy.

Co do 2 nie mam pewności niech ktoś się wypowie.
Quilian, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 9-08-2013.
Odpowiedz
#24
Moim zdaniem Twój sposób jest równie dobry.
Odpowiedz
#25
Ja mam pytanie o papierowego smoka. Niestety nie mam tej karty w tej chwili przy sobie, ale jak nie zapomne wieczór to dodam opis.

Smok mniej więcej robi coś takiego: Nie możesz używać kart z ręki w walce z nim.

I teraz taka sytuacja:
Jest walka gracz kontra jakiś tam smok... Gracze dorzucają różne rzeczy do walki, ja jako, że oba potwory są smokami dorzucam papierowego smoka. Co się dzieje w takiej sytuacji? Karty wracają do właścicieli czy są odrzucane czy może napis na karcie nie działa, bo już zostały zagrane?

Dodam opis wieczorem, żeby rozwiać wątpliwości co do tego co jest napisane na karcie.
Odpowiedz
#26
Nie możesz używać Przedmiotów trzymanych w Rękach.

Nie oznacza to "zagrywać kart z ręki", tylko korzystać z Broni, które zajmują Ci Ręce - czyli 1-Ręcznych, 2-Ręcznych itp. Oczko
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości