Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat zasad: karty wróżkowego pyłku
#1
jak dobieram? odkryte czy zakryte?
wrzos, jest dumny z bycia członkiem Oficjalne forum polskiego Munchkina od 15-06-2011.
Odpowiedz
#2
zakryte ... z jakiej racji odkryte? :|
Osoby używające więcej niż trzech wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości.
Odpowiedz
#3
w instrukcji nie znalazłem informacji jak są dobierane

A co z zasadą, że jak się pomaga to skarby są dobierane odkryte. Teoretycznie mogłoby to też tyczyć pyłków.

Czy ta zasada dotyczy tylko osoby zaatakowanej czy także pomocnika? Pomocnik dobiera zakryte czy odkryte skarby?
wrzos, jest dumny z bycia członkiem Oficjalne forum polskiego Munchkina od 15-06-2011.
Odpowiedz
#4
Pomocnik nigdy nie dobiera skarbów.
Odpowiedz
#5
Nigdy? A jeżeli Potwór ma 4 skarby, a ja na to "Pomogę ci za 2 skarby". Nie dobieram wtedy skarbów?
[Obrazek: 56cdf00b405194996fbe645c41c40781.jpg]
Odpowiedz
#6
Nie. Skarby zawsze dobiera główny walczący. Jest jednak zobowiązany oddać Ci tyle skarbów na ile się umówiliście
Odpowiedz
#7
7.2
"... Jeśli zgodzicie się na podział Skarbów potwora, ustalcie kto wybiera pierwszy."
Ja tam zawsze grałem, że ustala się kto ile skarbów bierze a potem kto pierwszy ciągnie. Hmm.. czy to ma być tak, ze główny ciągnie skarby i potem każdy bierze ustalona ilośc skarbów zaczynając od ustalonej osoby ?
Nie drażnić Forumowego Trolla! Diabeł
"Przed zadaniem pytania przeczytaj INSTRUKCJĘ lub skontaktuj się z Przydupasem."

Odpowiedz
#8
Możecie się umówić, że np pomocnik bierze pierwszy wyciągnięty skarb, albo coś w tym stylu. W praktyce może ciągnąć pomocnik, jednak teoretycznie i z punktu widzenia zasad i całego postępowania, ciągnie je główny walczący.
Odpowiedz
#9
(19-06-2011, 22:24)Chopak napisał(a): Możecie się umówić, że np pomocnik bierze pierwszy wyciągnięty skarb, albo coś w tym stylu. W praktyce może ciągnąć pomocnik, jednak teoretycznie i z punktu widzenia zasad i całego postępowania, ciągnie je główny walczący.

Czyli jeśli kapłan pomagał w walce to jednak nie może zrobić w ten sposób że:
- zamiast brać skarb ciągnięty koszulką do dołu wziąć skarb ze stosu odrzuconych (odrzucając kartę z ręki) bo wg zasad to nie on ciągnie te skarby za pomoc?

Trzymając się tej zasady wychodzi na to że korzystać z tej zdolności (w przypadku skarbów) może tylko kapłan któremu ktoś pomógł!
wrzos, jest dumny z bycia członkiem Oficjalne forum polskiego Munchkina od 15-06-2011.
Odpowiedz
#10
Owszem.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości