Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat kart: Ultra Munchkin
#11
Dlaczego każesz mi się powtarzać? Tracąc jedną z trzech Ras posiadanych przez Ultra Munchkina tracisz też Ultra Munchkina, więc możesz mieć tylko jedną Rasę, więc owszem, musisz odrzucić jeszcze jedną.
Owszem, utrata jednej Rasy oznacza konieczność utraty jeszcze jednej.
Nie zadawaj dwa razy tego samego pytania.
Odpowiedz
#12
(13-02-2014, 18:31)Karolomen napisał(a): Dlaczego każesz mi się powtarzać? Tracąc jedną z trzech Ras posiadanych przez Ultra Munchkina tracisz też Ultra Munchkina, więc możesz mieć tylko jedną Rasę, więc owszem, musisz odrzucić jeszcze jedną.
Owszem, utrata jednej Rasy oznacza konieczność utraty jeszcze jednej.
Nie zadawaj dwa razy tego samego pytania.

Dlatego, że chociażby dzisiaj wprowadziłeś mnie w błąd. Wolę się upewnić.
Mistyczny, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 3-01-2014.
Odpowiedz
#13
Nie byłem pewien, czy Katapulta jest kartą z dodatku, czy nie. Cóż, była, więc faktycznie nie wydano jej nowej wersji. Ale nową wersją jest ta z changeloga, więc nie wiem, czy jest sens mówić o wprowadzaniu kogokolwiek w błąd.
Odpowiedz
#14
Bez sensu...
Jak trace klase/rase to odrazu wszystkie wraz z modyfikatorami
Odpowiedz
#15
W myśl zasady "Im wyżej jesteś, tym bardziej boli upadek" takie działanie jest dobre. Jesteś potężny, więc stajesz się celem ataków. Przed tobą wybór - bronić się, czy olać to i grać do przodu ile się da. Gdyby nie było tej zasady to Ultra Munchkin byłby kartą zbyt OP nawet jak na taką grę.
[Obrazek: 56cdf00b405194996fbe645c41c40781.jpg]
Odpowiedz
#16
No właśnie o to mi chodzi. Tracisz rase to nie wybraną tylko odrazu wszystkie.
Na marginesie: co to znaczy OP?
Odpowiedz
#17
Overpowered.
Odpowiedz
#18
Tłumacząc - zbyt mocna; przekoksana; źle wpływająca na balans rozgrywki
[Obrazek: 56cdf00b405194996fbe645c41c40781.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości