Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat zasad: Przydupasy-przedmioty
#11
Ad 1. Niewodnik mówi nieprawdę odnosnie zasad Munchkina tylko wtedy, kiedy próbuje akurat wygrać jakieś mistrzostwa.

Ad. 2. Bezrasowiec to tak naprawdę człowiek. Zaczynasz grę bez rasy, czyli jako człowiek. Przydupas nie ma rasy, czyli jest człowiekiem. Z tego wynika, że obie wersje są prawdziwe.

Ad 3. W tym momencie nie umiem sobie żadnego przypomnieć, ale z pewnością są Przydupasy, które dają ci dodatkową rękę. Pamiętaj, że ta instrukcja była ujednolicona, by pasowała do każdej wersji, w której możesz znaleźć Przydupasów czy Pomocników (a więc także Gwiezdnego czy Super Munchkina).

Ad 4. Sam. Oczko
Odpowiedz
#12
(9-08-2017, 14:09)Barni napisał(a): Ad 1. Niewodnik mówi nieprawdę odnosnie zasad Munchkina tylko wtedy, kiedy próbuje akurat wygrać jakieś mistrzostwa.

Ad. 2. Bezrasowiec to tak naprawdę człowiek. Zaczynasz grę bez rasy, czyli jako człowiek. Przydupas nie ma rasy, czyli jest człowiekiem. Z tego wynika, że obie wersje są prawdziwe.

Ad 3. W tym momencie nie umiem sobie żadnego przypomnieć, ale z pewnością są Przydupasy, które dają ci dodatkową rękę. Pamiętaj, że ta instrukcja była ujednolicona, by pasowała do każdej wersji, w której możesz znaleźć Przydupasów czy Pomocników (a więc także Gwiezdnego czy Super Munchkina).

Ad 4. Sam. Oczko
Dziękuję bardzo za odpowiedź Oczko
A odnośnie punktu pierwszego - czyli jeśli gram w zaciszu domowym to mogę traktować przydupasa z podstawy jako kartę a'la Kanciarz?
Odpowiedz
#13
Jasne, nie możemy zabronić Ci modyfikować zasad, jezeli wszyscy pozostali gracze się na to godzą. Oczko Pamiętaj tylko, że na turniejach obowiązują już oficjalne zasady, bez modyfikacji.
Odpowiedz
#14
Nie rozumiem czemu straszymy turniejowymi zasadami. W dużym skrócie, podstawkowy Przydupas to taki super-kanciarz, bo można na nim zmieniać przedmioty w dowolnym momencie poza walką (czego absolutnie nie można zrobić z normalnym kanciarzem) i nie ma absolutnie żadnych ograniczeń odnośnie tego co może nosić (mimo tego że jest ludziem to nie ma problemu z założeniem przedmiotu nie dla ludzi, znaczy się problem ma, ale co nas to obchodzi?).

Tutaj mamy wyjaśnienie przydupasa z podstawki oraz reszty.

Odnośnie kolejnych punktów (przydupasy z ręką, ograbianie przydupasów) to się nie wypowiem, bo przyznam, że w większości i tak gram tylko w podstawkę i nie czuję się na tyle ogarnięty w temacie, żeby głosić jakieś prawdy absolutne. Jeśli faktycznie taka zasada jest napisana w dodatku to myślę, że tutaj traktujemy ją do wszystkich przydupasów, o ile nie mają napisane inaczej (standardowa reguła, że zasady na karcie są ważniejsze niż zasady ogólne), więc niezależnie od tego czy gramy z dodatkiem czy bez, zwykły podstawkowy Przydupas traci swój przedmiot wraz ze sobą.
Niewodnik jest dumnym członkiem Klubu Fanów Niewodnika (populacja: 1) od 1990 roku.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości