Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat zasad: wykładanie kart używane/nieużywane
#11
Czy przy okazji którejś zmiany zasad Super Munchkin nie zaczął działać w ten sam sposób co mieszaniec? Nie mam akurat przy sobie kart, ale wydaje mnie się, że od pewnego czasu tak właśnie to działa

EDIT: Panowie, może by tak zacząć od podstaw i przeczytać zmiany zasad, które od pewnego czasu już nas obowiązują? http://forum.munchkin.com.pl/showthread.php?tid=697
Zawisz, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 27-03-2013.
Odpowiedz
#12
Owszem, zaczął. Działa tak samo jak Mieszaniec, czyli można być półklasowcem, a nie trzeba odrzucać Super Munchkina po stracie jednej z dwóch kart Klasy, a dopiero po stracie ostatniej.
Odpowiedz
#13
1.Czy jest jakiś limit kart,które masz zatapowane
2.Czy można zrobić tak,że w jednej turze masz zatapowany np.miecz,potem odtapowujesz i tak co turę tapujesz,odtapowujesz...Czy jednak trzeba trochę poczekać?
kacpi71935, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 26-12-2013.
Odpowiedz
#14
1. Nie, jednak na stole przed Tobą może leżeć tylko jeden Duży Przedmiot.
2. Tak. Możesz zmieniać swój ekwipunek w dowolnym momencie poza walką.
Odpowiedz
#15
W dowolnym momencie swojej tury , prawda?
Wicemistrz Polski w Munchkina 2015, Mistrz Polski w Munchkina 2016 - a Niewodnik i tak powie, że miałem szczęście Szczęśliwy
Odpowiedz
#16
Tak. Oczywiście poza walką. Można to robić przed, albo po walce. Tura kończy się dopiero wtedy, gdy gracz to zadeklaruje, a nie automatycznie po walce/dociąganiu kart.
[Obrazek: 56cdf00b405194996fbe645c41c40781.jpg]
Odpowiedz
#17
(8-11-2014, 16:51)Ymar napisał(a): W dowolnym momencie swojej tury , prawda?

Założyłem podobny temat chyba niepotrzebnie, bo to podobne pytanie.

W ramce na stronie 4 "kiedy możesz wyk........" pod akapitem "w dowolnym momencie ... o ile nie uczestniczysz w walce, możesz" jest zdanie:

- zamienić używane właśnie przedmioty na inne.

czyli wynika z tego, że zamieniać na używane/ nieużywane przedmioty można w każdym momencie (po za walką) a nie tylko  w swojej turze?
Odpowiedz
#18
(8-11-2014, 16:51)Ymar napisał(a): W dowolnym momencie swojej tury , prawda?

W dowolnym momencie gry po za walką, więc też po za swoją turą.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości