Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat zasad: wykładanie kart używane/nieużywane
#1
Jakie są zasady robienia kart nieużywanymi(obracania ich)? czy np. mają klasę kapłana muszę najpierw ją obrócić czyli zrobić się bezklasowcem i dopiero wtedy zagrać czarodzieja, czy też mogę pozostawić kapłana i od razu zagrać nieużywanego czarodzieja? Jeśli najpierw muszę obrócić kapłana i zostać czarodziejem to czy dopiero w następnej turze mogę obrócić czarodzieja i zostać kapłanem?
Podobnie z przedmiotami, czy można wyłożyć na stół karty bezpośrednio do puli nieużywanych?
Idąc dalej czy w jednej turze można elfa zamienić na niziołka, sprzedać przedmiot z bonusem x2 i wrócić do elfa?
wiktor, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 27-08-2013.
Odpowiedz
#2
Przedmioty możesz obrócić mówiąc że są w "plecaku" czyli masz 4 miecze jednoręczne masz tylko 2 ręce to te które używasz masz normalnie a tamte obracasz tak jak byś miał w plecaku.
Z klasami i rasami to tak nie działa, nie możesz swojej rasy wsadzić to plecaka!!
Jak zmieniasz rasę albo klasę odrzucasz je na stos kart odrzuconych!!
I możesz z elfa przejść na niziołka jeżeli masz kartę niziołka na ręce odrzucasz elfa, sprzedajesz przedmiot i wtedy możesz wrócić do elfa jeżeli masz kartę rasy elfa i wtedy znowu wyrzucasz kartę niziołka i podmieniasz na elfa.
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz
#3
no ok, tylko przedmioty można magazynować w plecaku, co nawet jest logiczneUśmiech A czy można bezpośrednio z ręki schować je do plecaka?
wiktor, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 27-08-2013.
Odpowiedz
#4
Oczywiście.
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz
#5
ok, dzięki
wiktor, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 27-08-2013.
Odpowiedz
#6
Nie chcę tworzyć nowego tematu, więc tu chyba będzie najlepsze miejsce.

Jak się ma rasę, klasę, to można wyłożyć ją "na stół", tak samo jak mam super munchkina lub mieszańca. Ale jeżeli nie mam żadnej rasy, ani klasy, to czy mogę super munchkina lub mieszańca wyłożyć "na stół"? W sensie, że jestem mieszańcem, który może być dwoma rasami, ale to nie przeszkadza w tym by być po prostu... mieszańcem. Dobrze myślę? Bo jeżeli nie, to sprostujcie mnie, ponieważ z ludźmi którzy mnie nauczyli, tak graliśmy.
Odpowiedz
#7
Mieszańca możesz wyłożyć albo jeśli masz już jedną Rasę w grze (na stole) albo jeśli nie masz żadnej albo wykładasz go wtedy z Rasą z ręki - czyli nie możesz być Mieszańcem bez Ras. analogicznie z Klasami i SuperMunchkinem.
Odpowiedz
#8
Rozumiem, że kombinacja w stylu "ach wrzucę mieszańca i potwór z bonusem przeciwko ludziom straci bonus" nope. Niestety supermunchkin i mieszaniec zawsze muszą mieć podkładkę w postaci co najmniej jednej karty, odpowiednio klasy i rasy.
Niewodnik jest dumnym członkiem Klubu Fanów Niewodnika (populacja: 1) od 1990 roku.
Odpowiedz
#9
Co najmniej.
Na karcie nie ma zaznaczonej konieczności posiadania wyłożonej karty Rasy/Klasy?
Odpowiedz
#10
Super Munchkin - Możesz mieć dwie Klasy jednocześnie, co daje ci zalety / wady obydwu z nich. Możesz zagrać tę kartę jeśli masz już jedną kartę Klasy w grze i możesz natychmiast zagrać drugą. Musisz odrzucić te kartę jeśli stracisz jedną z tych dwóch Klas.

Mieszaniec - Możesz mieć dwie Rasy, co daje ci zalety / wady obydwu z nich. Jeśli masz tylko jedną Rasę, to jesteś półkrwi Człowiekiem i możesz używać wszystkich zalet swojej Rasy, a ignorować wszystkie jej wady (np. Potwory które dostają Bonusy przeciwko Eflom, nie dostają ich przeciwko pół-elfom). Odrzuć tę kartę po stracie ostatniej Rasy.
Niewodnik jest dumnym członkiem Klubu Fanów Niewodnika (populacja: 1) od 1990 roku.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości