Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Który dodatek na początek
#1
Cześć,
zamierzam kupić podstawową wersję manchkina od raz z dodatkiem. Który dodatek polecacie? Osobiście myślałem nad 2, bądź 5.
Pozdrawiam
eszymek, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 7-06-2013.
Odpowiedz
#2
Polecam Ci te dodatki kupować w miarę po kolei. 2 jest dobre jako pierwszy dodatek, bo nie miesza zbytnio w zasadach tylko dodaje nowe karty i Rasę Orka. W 5 są Łowcy i trochę zasad z Rumakami, ale większość Rumaków jest w 4, więc 5 bez 4 może być trochę dziwne.
Inna sprawa, że kupując nie po kolei będziesz miał kart pewnych Ras więcej niż innych. W 2 jest po jednej karcie ze wszystkich Ras i Klas, które były wcześniej + 4 karty Orka. W 3 po jednej karcie ze wszystkich Ras i Klas, które już były + 5 kart Gnoma i 5 kart Barda. itd.
Ewentualnie możesz zaszaleć i kupić 6. Język Tylko, że ten dodatek już znacznie zmienia rozgrywkę
Cogito ergo sum?
Odpowiedz
#3
Ok, a co w takim bądź razie z dodatkiem 1.6? też powinienem go kupić przed 2?
eszymek, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 7-06-2013.
Odpowiedz
#4
Kolejność tak naprawdę nie ma znaczenia. Dodatki 1.6 oraz 3.5 nie wnoszą nic istotnego do gry, więc te możesz kupić nawet na końcu. Na początku polecałbym 2 lub 3, ewentualnie 4.
[Obrazek: 56cdf00b405194996fbe645c41c40781.jpg]
Odpowiedz
#5
Dodatki 1.6 i 3.6 są tak naprawdę boosterami angielskimi które przeważnie mają 15 kart, na szczęscie w polsce zdecydowano isę wydać kilka boosterów na raz stąd 1.6 i 3.5.
Co do kolejności kupowania dodatków to moim zdaniem najlepszym zestawem jest kombinacja podstawka + 4.
Mateusz "matej" Nowak
Zajrzyj do profilu aby zobaczyć moje osiągnięcia turniejowe: matej
Odpowiedz
#6
(7-06-2013, 12:46)matej napisał(a): Co do kolejności kupowania dodatków to moim zdaniem najlepszym zestawem jest kombinacja podstawka + 4.

i dlaczego akurat 4?Oczko
eszymek, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 7-06-2013.
Odpowiedz
#7
Cytat:i dlaczego akurat 4?

Jeśli miałbym zgadywać, to dlatego że wprowadza dużo rumaków i przydupasów, które znacząco poprawiają przyjemność grania, czego nie znajdziemy (w takim stopniu aż) w innych dodatkach (a to jakaś rasa orka, a to klasa łowcy, a to parę fajnych klątw, ale poza tym nic co tak znacząco wpływa na grę Oczko ).
I'm the Lizard King, I can do anything...
KATA TON ΔAIMONA EAYTOY
Odpowiedz
#8
A gdy zasady masz już w małym palcu to polecam dodatek 6 - Opętane Lochy Oczko
Odpowiedz
#9
WASAAAAGOOOOO. Daj temu panu złotą łopatęęęę.
Niewodnik jest dumnym członkiem Klubu Fanów Niewodnika (populacja: 1) od 1990 roku.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości