Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie na temat kart: Operetkowy miecz
#1
Czemu uważany jest za broń (patrz pol FAQ) skoro nie jest oznaczony jako broń?

po angielsku to chyba karta "dancing and singing sword" i z tego co doczytałem nie jest uważany za broń ponieważ skoro tańczy to ma nogi i niesie się sam (nie zajmuje ręki)
wrzos, jest dumny z bycia członkiem Oficjalne forum polskiego Munchkina od 15-06-2011.
Odpowiedz
#2
Cytat:P: Czym dokładnie jest „broń”?
O: W grze z bardziej rygorystycznymi zasadami, opisalibyśmy każdy miecz, topór, itp. jako „broń”. Użyj zdrowego rozsądku, nawet jeśli to Munchkin. Ogólne zasady są takie, że za broń uznajemy wszystko co wymaga „Ręki” do niesienia, ale także przedmioty takie jak „Operetkowy Miecz”, który oczywiście jest bronią.

Cóż... broń to broń Duży uśmiech Zresztą czy w czymś to przeszkadza?
Nie drażnić Forumowego Trolla! Diabeł
"Przed zadaniem pytania przeczytaj INSTRUKCJĘ lub skontaktuj się z Przydupasem."

Odpowiedz
#3
(15-06-2011, 22:10)Wassago napisał(a):
Cytat:P: Czym dokładnie jest „broń”?
O: W grze z bardziej rygorystycznymi zasadami, opisalibyśmy każdy miecz, topór, itp. jako „broń”. Użyj zdrowego rozsądku, nawet jeśli to Munchkin. Ogólne zasady są takie, że za broń uznajemy wszystko co wymaga „Ręki” do niesienia, ale także przedmioty takie jak „Operetkowy Miecz”, który oczywiście jest bronią.

Cóż... broń to broń Duży uśmiech Zresztą czy w czymś to przeszkadza?

przeszkadza w tym że nie wiadomo:

- czy jest bronią czy nie? jeśli nie jest to nie zajmuję rąk i mogę używać dodatkowo jakiejś broni dwuręcznej Uśmiech

- jeśli jest to jedno czy dwu ręczną?
wrzos, jest dumny z bycia członkiem Oficjalne forum polskiego Munchkina od 15-06-2011.
Odpowiedz
#4
Broń 0 ręczna ? .. gdyby wymagała rączek byłoby napisane.
Nie drażnić Forumowego Trolla! Diabeł
"Przed zadaniem pytania przeczytaj INSTRUKCJĘ lub skontaktuj się z Przydupasem."

Odpowiedz
#5
Czyli skoro 0-ręczna broń to mogę mieć np dwie bronie 1-ręczne i operetkowy miecz?
Dobrze rozumiem?
pwemek, proud to be a member of Oficjalne forum polskiego Munchkina since 7-02-2016.
Odpowiedz
#6
Tak.
Suma rąk wymaganych do trzymania oręża musi być równa liczbie rąk postaci. Bazowo masz 2 ręce, więc 1+1+0=2
[Obrazek: 56cdf00b405194996fbe645c41c40781.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości