Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Loch Powszechnych Klątw
#1
Jest napisane na karcie że Wszystkie wylosowane albo zagrane Klątwy działają na wszystkich graczy w tym lochu.

Jeżeli ktoś w takim razie ma klątwe "przeklęta rzecz" na jakimś przedmiocie to po wejściu do tego lochu każdy gracz ma jedną przeklęta rzecz na sobie ?
Odpowiedz
#2
nie wiem jak to jest w Munchkinie 6, ale na logikę bym powiedział, że nie. Klątwa była zagrana już wcześniej więc nie liczy się w tym przypadku. ale jeśli będąc w tej komnacie by została wylosowana (albo zagrana) ta Klątwa to każdy gracz by nią oberwał. Oczko
Odpowiedz
#3
KQuest dobrze mówi.
Nie drażnić Forumowego Trolla! Diabeł
"Przed zadaniem pytania przeczytaj INSTRUKCJĘ lub skontaktuj się z Przydupasem."

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości