Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Loch Śmiertelnie Śmiercionośnej Śmierci
#1
Cytat:Dodaj "Jesteś Martwy" do Marnego Końca wszystkich Potworów. Aby sprawiedliwości stało się zadość, w razie przegranej z Potworem, który ma już "śmierć" w Marnym Końcu tracisz dodatkowy Poziom.
To może przedłużyć grę.

W razie przegranej, czyli tracę Poziom nawet jak uda mi się Ucieczka?
Cogito ergo sum?
Odpowiedz
#2
Nie.
Odpowiedz
#3
Poproszę o jakieś uzasadnienie
Cogito ergo sum?
Odpowiedz
#4
Jest wyraźnie napisane że tracisz poziom w marnym końcu. Jak uciekniesz nie dosięga cię marny koniec.
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz
#5
Zapytaj Chopaka. Będzie wiedział, jak to uzasadnić.
Odpowiedz
#6
właśnie chodzi o to, że nie jest wyraźnie napisane, że w Marnym Końcu tracisz Poziom. przeczytaj dokładnie, bez nadinterpretacji:
jeżeli Potwór nie ma tego w Marnym Końcu -> dopisujesz mu tam "Jesteś martwy"
jeżeli już to ma -> "w razie przegranej [z potworem, który ma "śmierć" w Marnym Końcu] tracisz Poziom"

przegrana to nie to samo co nieudana ucieczka. nie jest napisane "jeżeli dopadnie Cię Marny Koniec"/"jeżeli nie uda Ci się ucieczka" tylko w razie przegranej.
całkiem możliwe, że miał na myśli właśnie to, że dzieje się tak w ramach Marnego Końca, ale z opisu karty to nie wynika.
Odpowiedz
#7
Angielska karta:
"Add Death to the Bad Stuff for
every monster. Just to be fair, lose an
extra level when you fall to a monster
that already has Death in its Bad Stuff.
This one may make for a
longer game . . ."

Wychodzi na to, że tracisz poziom jak przegrasz. Gdyby miało być dodane do marnego końca, to byłoby chyba inaczej napisane.
Chopak, potwierdź ostatecznie Duży uśmiech
Nie drażnić Forumowego Trolla! Diabeł
"Przed zadaniem pytania przeczytaj INSTRUKCJĘ lub skontaktuj się z Przydupasem."

Odpowiedz
#8
Czasami mam wrażenie, że niektórzy z Was uwielbiają sobie utrudniać życie. Ja wiem, że zasady Munchkina czasami łatwe i do końca jasne nie są, ale bez przesady.
Jak czasami nie wiecie co zrobić, to pamiętajcie o złotej zasadzie logiczności.
Uważam Was za mądrych gości (skoro gracie w Munchkina, hehe), więc mnie nie zawiedźcie. ;P

Co do tej karty.
To jeśli potwór nie ma "śmierci" w marnym końcu, to po tej karcie już ma.
Jeśli natomiast ma już "śmierć" to żeby było sprawiedliwie, tracisz dodatkowy 1 Poziom.
Jest wyraźnie napisane DODATKOWY.
Panowie, "przegrana" chyba od zawsze dotyczyła dostania bęcków po nieudanej ucieczce, prawda?
Od kiedy dostaje się po uszach za udaną Ucieczkę? To naprawdę rzadkie przypadki, nawet nie pamiętam już takiej karty.
Poza tym wyraźnie byłoby wtedy napisane "Tracisz 1 Poziom nawet jeśli udało Ci się Uciec".

Muszę przyznać, że od kilku dodatków zasady na kartach staramy się pisać jeszcze bardziej w jasny i jednoznaczny sposób niż w angielskiej edycji. Zdarza mi się dopisywać jakieś zdanie, które przy danej karcie dla amerykanów jest jasne z marszu, ale po takich tematach na forum z góry wiem, że w Polsce nie będzie.
Czasami aż mam wrażenie, że nabijacie sobie posty szukając na siłę dwuznaczności w tekstach.
Albo błędów, z których sami dzień później się wycofujecie. Oczko

Z drugiej strony, lepiej że pytacie publicznie, niż gracie po swojemu.
Po to też jest to miejsce. Oczko

Oczywiście bez urazy Panowie, to nic osobistego. Taka tylko wieczorna dygresja mnie dopadła. Oczko
Michał "Lisu" Lisowski

Zespół Munchkin PL
http://www.munchkin.pl
Odpowiedz
#9
"Panowie, "przegrana" chyba od zawsze dotyczyła dostania bęcków po nieudanej ucieczce, prawda?"
Nie Język przegrana czasem oznaczała po prostu niewygranie walki Oczko i jest kilka potworów, gdzie traci się coś nawet jak się ucieknie. Na koniec... to jest w końcu loch Śmiertelnie Śmiercionośnej Śmierci, wiec nigdy nic nie wiadomo Duży uśmiech
Nie drażnić Forumowego Trolla! Diabeł
"Przed zadaniem pytania przeczytaj INSTRUKCJĘ lub skontaktuj się z Przydupasem."

Odpowiedz
#10
(12-01-2013, 23:58)Wassago napisał(a): i jest kilka potworów, gdzie traci się coś nawet jak się ucieknie.

Ale jest wtedy wyraźnie napisane, że coś się traci mimo ucieczki, prawda?
A tu nie ma.
Michał "Lisu" Lisowski

Zespół Munchkin PL
http://www.munchkin.pl
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości