Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Loch Zwiększonego Wysiłku
#1
Cytat:Kiedy jesteś w tym Lochu, wygrywasz zdobywając Poziom 11. Zwyczajowe ograniczenia co do zdobywania zwycięskiego Poziomu odnoszą się do Poziomu 10. jak i 11.
Kiedy opuścisz ten Loch, zwycięski Poziom wraca do swojego poprzedniego stanu, co oznacza, że wysokopoziomowe postaci mogą wygrać grę także przez zmianę Lochów.
(W Epickiej grze, Poziom 22. będzie zwycięski i zwyczajowe ograniczenia odnoszą się do Poziomów od 19. do 22.)

Jak ta karta połączy się z kartą "Gramy do 11", która działa praktycznie tak samo? Na logikę skoro na obu jest napisane, że potrzeba 11 Poziomu do zwycięstwa, a nie Poziomu więcej to powinno się tak czy siak grać do 11, ale może jednak do 12, ew. 24?

Przecinek w pierwszym zdaniu jest zbędny. Podobnie ten w ostatnim. Tak samo kropka po każdej liczbie, która nie jest na końcu zdania...

EDIT:
Pogrzebałem trochę w zasadach pisowni i zwracam honor - przecinek w pierwszym zdaniu jest OK.
Cogito ergo sum?
Odpowiedz
#2
Daje do 11 a nie zwiększa jeden poziom(choć w praktyce zwiększa). Choć z kolegami możecie się umówić że tak działa Język
glokku, jest dumny z bycia członkiem Oficjalnego forum polskiego Munchkina od 10-09-2012.
Odpowiedz
#3
Gracie do 11. Ale, że są dwie karty, które to powodują, to dopóki choć jedna jest w grze, gracie do 11.
Odpowiedz
#4
Myślę że jak jesteś w lochu i ktoś zagrał "Gramy do 11" to gracie do 11 a nie do 12, bo na karcie nie ma napisane że gracie aż ktoś zdobędzie poziom więcej niż zwycięski. Cyklop
Munchkin, Munchkin i jeszcze raz Munchkin!!!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości