Siemka wszystkim. Człowiek się wciągnął w grę tak bardzo, że chce rozwiązać wszelkie zagwozdki. Pomożecie? Co jeśli walcze z potworem, ktoś mi pomaga, ale nie dajemy rady. Kto pierwszy rzuca ucieczkę?
Nie mogę odpowiadać w wątkach (nie wiem czemu) dlatego piszę tutaj: czy mógłbym kogoś prosić o udostępnienie czcionek w wersji PL? Linki z oficjalnego wątku mi nie działają.
dzięki Barni! W sumie odpowiedź jednak była w instrukcji, na stronie 10., 'w trakcie walki lub ucieczki nie możesz zmieniać używanych przedmiotów' - moje przeoczenie.
Mam takie pytanko odnośnie zasad, opiszę sytuację: walczę, obrywam klątwą, jestem zmuszony odrzucić moją dużą drabinę dla niziołków, przez co - muszę uciekać przed potworem. Przechodzę do ucieczki, ale na ręce mam tubę zauroczenia (+3 do rzutu na ucieczkę). Czy mogę ją wyłożyć przed rzutem? W instrukcji powiedziane jest, że w trakcie walki nie mogę się doposażyć, ale czy ucieczka jest częścią walki? W innym miejscu powiedziane jest: 'skarby można zagrać w dowolnej chwili, ale poza walką" - czy więc wolno mi zagrać tubę z ręki i dopiero rzucać kością na ucieczkę?
Jeśli chodzi o klimat, do podstawki fantasy najbardziej powinien pasować Pathfinder albo Legendy. Ale właściwie nic nie stoi na przeszkodzie, żeby połączyć Fantasy z Zombiakami albo Apokalipsą - to Munchkin, tutaj wszystko może się zdarzyć